Friends.


Jag & finaste Lotta på modemässan i Köpenhamn för ja.. vad kan det vara ? 5 år sedan tror jag. Den här bilden sitter vid sidan om kalendern på väggen i köket och håller mina trevliga Köpenhamnsminnen vid liv :-)  (jag har haft galet mycket kul på modemässan genom åren).

Idag ringde min kära vän Lotta och jag blir lika GLAD varje gång vi har pratat på telefon. Lotta är en fantastisk vän som berikar mitt liv och jag LÄNGTAR till nästa gång vi ses.  När jag pratat med Lotta så saknar jag Stockholm extra mycket och kan längta tillbaka till vackra Vasastan där jag bodde i ca 6 år innan jag flyttade till Oslo.

Nu har jag varit duktig och fått gjort en del saker på min lista så jag ska försöka hålla tempot uppe och fortsätta här innan jag går ut i solen . Oh yes, solen vann över molnen ! :-)


Kommentarer
Postat av: Karin

Ha precis hittat hit och gillar din blogg jättemycket. Du verkar så glad och positiv och det smittar. Grattis till framgången med nya tidningen. All lycka önskar jag dig och din familj.

Postat av: Camilla

Vad vacker du var när du vägde några kilo mer! Kram och tack för kanon-bra blogg! Kramar!

2009-04-15 @ 14:21:04
Postat av: Mie

Enig med deg Camilla. Unnskyld at jeg sier det, men wow sjekk de boobsa :)

2009-04-15 @ 15:33:25
Postat av: Anonym

2009-04-15 @ 20:13:35
URL: http://coloures.blogg.se/
Postat av: Mia

Oj vad vacker!! Vilken fin figur.

2009-04-15 @ 20:39:50
Postat av: Sofie

OJJJ va fin du var på kortet, några kilo mer klär dig VERKLIGEN!! Men för mig är det tvärtom, jag skulle behöva tappa några...



Kram

2009-04-15 @ 21:23:24
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: anna

Ja herregud vilken skillnad! Har tänkt på att du ser ut att ha gått ner i vikt en heldel.. Vad fin du var på kortet!

2009-04-15 @ 22:26:00
Postat av: jayde

du var jätte snygg med de extra kilon!:)

2009-04-16 @ 01:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91