Dagens hårfix hos Sax & Maskin.


Efter klipp & sling så var det dags att rulla håret och jag önskar att jag var lika bra som Sebastian på att rulla upp mitt hår på värmespolar för då skulle jag spara massor med tid ;-)  (köpte värmespolar för typ 8 år sedan man gav upp efter att ha testat dem 1 gång, kör med kardborrerullar istället).

En av de bra sakerna med att vara hemma i Luleå är att jag får gå till min bästa frisör Sebastian på
Sax&Maskin :-) och jag blir glad bara av att komma innanför dörrarna på salongen för där är det en så skön atmosfär och både Sebastian och hans mann Mió är de bästa.


TACK för idag Sebastian ! Du är FAB.

Om du bor i , eller i närheten av, Luleå så är mitt tips att du bokar tid hos dessa boys nästa gång du vill bli fin på håret !  du hittar kontaktuppgifter HÄR och min frisörs mann har försten en blogg som du hittar HÄR.

Min lilla darling var hemma hos morfar & Inger när jag fixade håret och så fort jag var klar så körde morfar oss till min mammas skola där vi skulle titta på "Hela skolan sjunger".


Kommentarer
Postat av: Perla

Jättefint! Jag älskar mina värmespolar!

Postat av: Cissi

Du blev jättefin i håret!

2009-05-03 @ 06:28:20
URL: http://cissistankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91