Välkommen lördag !


På er önskan ska jag berätta lite mer om mitt liv. Så här såg det ut då jag var "sesongens miniprofil" i interiörbladet Country 2004 då jag drev min butik Gizmo & Co.

Visst är det härligt med LÖRDAG ?! Dagen är som gjort för cafébesök med veninnor (á la Sex and the city ;-) , turer i parken med barnen, shopping, god middag hemma och kanske en fest senare på kvällen.  Lovely !!

I mitt liv blir det nog inget av det ovanstånde just idag men vi ska ha en super mysig dag ändå :-) Jag har sovit min 3:e natt på golvet och efter en natt då Johanna hostat en hel del så steg vi upp runt kl. 07 men till min stora glädje så somnade hon om i fotöljen framför barnTV och jag somnade på soffan och vips så var kl. 08.30 nästa gång vi slog upp våra blå. Härligt!


Tidningsartikel i Gävle då jag blev Filmstadenchef där 1994.

När jag frågade vad ni önskade att jag skulle blogga om häromdagen så var en av önskningarna att jag skulle skriva mer om mitt liv, så vid tillfälle lovar jag att fortsätta "the story of my life" för det var verkligen länge sen sist. Också  - som jag nu lovat - blir det "dagens tips" fr.o.m. idag :-)

Här kommer i alla fall en rutin som är plats och det är dagens:

"Om du följer alla regler så missar du det roliga."
/Katherine Hepburn.

Jag önskar dig en lördag fylld av glädje !


Kram! ♥


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon!

Postat av: Madelene (Landvetter)

Hej.

Hoppas att du och din lilla familj får en härlig Lördag.Här hemma vräker regnet ner och jag sitter inne och barar slapar har tänt en massa ljus och min dotter har en kompis här och dom leker och har roligt det är så roligt att sitta och lyssna på dom. Ha nu en jätte härlig Lördag.Kram på er.

Madelene

2008-09-06 @ 11:46:36
Postat av: Nelly

va kul att se bilderna, tror jag sett något liknande från SF-tiden förut.



hoppas lördagen blir super o att lite sol skiner på er. i sthlm är det grått grått o grått. : ( men jag är hemma o är sjuk så det är rätt skönt att bara kunna sitta inne mysa bara idag.



kram

2008-09-06 @ 12:02:37
URL: http://martanelly.blogspot.com
Postat av: SOFIA'

Vad roligt att du har bott och jobbar i Gävle:) Bor nämligen där. Så varje gång jag är på bio i framtiden kommer jag tänka på dig och Johanna och le lite extra :)

2008-09-06 @ 12:27:24
URL: http://sofiaroom.blogg.se/
Postat av: Renée

vad roligt! jag vill gärna läsa mer om dig! Shit, kände inte alls igen dig på sista bilden. fräckt :D

2008-09-06 @ 12:52:11
URL: http://http:/pluggis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91