Snygga jeansen.


Jeans från PRPS.

Ni är flera som skrivit till mig och frågat om dessa snygga jeans från PRPS som jag visade en bild av häromdagen.

Jag hittade bilden då jag surfade in hos en av mina favorit butiker i New York som heter
Barneys (shoppar alltid där då jag är i N.Y). Jeansen har jag även sett på Sofi´s Mode blogg (Aftonbladet) då hon visade dem efter New York Fashion week. Modellen på just dessa jeans heter Dart - Distressed och priset är $360 (= 2.357 sek / 2.016 nok).

Tyvärr vet jag inte var dessa jeans kan shoppas här hemma i Norge / Sverige? Så det är nog lika bra att boka en tripp till New York ! ;-)

Uppdatering: Avboka N.Y biljetten! Jag har precis fått ett tips av en läsare om att jeansen kan beställas hos shopbop.com :-)  (tack Monica för tipset!)


Kommentarer
Postat av: sanna

super snygga!

Postat av: Monica

Heisan. Det er mulig å kjøpe buksene på www.shopbop.com ;)

2008-09-25 @ 14:47:08
Postat av: AnnaStina

Tack för tipset Monica ! :)



Kram på er!

2008-09-25 @ 18:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91