Puss & Klem.


Tre generationer girls :-) Fotade idag precis innan mamma reste.

Det blev tomt här hemma när både mamma & JIG rest åt olika håll och Johanna säger "mommo?" och puss & klem flera gånger för det sista hon gjorde innan mormor reste var att ge henne både en puss & en kram. Sött !

Jag är så GLAD över att Johanna har fått vara tillsammans med sin mormor i några dagar för när vi bor så långt ifrån varandra så blir det tyvärr en stund mellan gångerna vi ses. Tänk på det alla ni som bor i samma stad som er mormor - ni är heldige ! :-)   (heldig = lyckligt lottad).

  *;
Johanna hjälpte mormor att packa upp när hon packade ner ;-)  också en bye, bye puss :-)

Tusen, tusen TACK snälla mamma för alla goda middagar du lagat, luncher vi ätit och för alla fina saker vi har fått! :-) Vi ses kanske i Luleå nästa gång .

Nu ska jag och Johanna åka iväg ut och fixa ett ärende och jag har en känsla av att hon kommer att somna sött i bilen för idag är hon på sitt allra busigaste humör så någon nap har det inte blivit ..  inte ännu i alla fall.. ;-)


Kommentarer
Postat av: Kari

Jeg bor også langt fra min mamma, men vi hadde en kjempefin tur sammen til Mallorca tidligere i år. Man setter virkelig pris på gyldne øyeblikk sammen med familien når man møtes sjelden

2008-09-21 @ 16:05:56
Postat av: Stämningsfullt

Hej!

Vilket fint kort på er :) Förstår att det känns lite vemodigt nu men hoppas att ni kan ses snart igen! Min mamma gick bort för två år sen och jag önskar sååå att min barn hade sin mormor kvar (och jag min mamma såklart!).

Kram!

Postat av: sanna

tre fina generationer!

2008-09-21 @ 16:25:30
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Postat av: Madelene(Landvetter)

Hej du underbara.

Vilket finnt kort på dig och din supper finna mamma och dotter ni är jätte finna.Hoppas att ni får ses igen snart.När öppnar du din rörelse?

Kram Madelene

2008-09-21 @ 21:21:48
Postat av: Madelene(Landvetter)

Hej du underbara.

Vilket finnt kort på dig och din supper finna mamma och dotter ni är jätte finna.Hoppas att ni får ses igen snart.När öppnar du din rörelse?

Kram Madelene

2008-09-21 @ 21:23:30
Postat av: Madelene(Landvetter9

Johanna.

Du är så fin på alla kort din mamma tar på dig.Och jag vill önska dig en trevlig dag på dagis i morgon.Jag skall ha en trevlig dag på mitt dagis jag jobbar på.Det finns inget härligare när man mötts av dom underbara små liven varje morgon ocg många av dom kommer springande till en och man får den underbaraste kramen och dagen är räddad.Det finns inget som är bättre.Hoppas att du också får en bra dag på ditt dagis i morgon Johanna.

Kram Madelene

2008-09-21 @ 22:49:04
Postat av: AnnaStina

TACK för alla fina kommentarer! :)



Kram på er! :)





Madelene-

Vad söt du är som skrivit ett eget inlägg till Johanna ! :) Ska läsa upp det för henne imorgon :) Kram på dig ! :) När det gäller min business så blir den nog verklighet vid årsskiftet / starten på -09. Spännande ! Kram :)

2008-09-22 @ 01:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91