Ny vecka & nya möjligheter!


Bild från nett som får symbolisera att jag ska få ordning i vårt garderobskaos i veckan (jag vet, har pratat om det länge men vissa saker tar helt enkelt lite tid... ;-)

Idag blev det sovmorgon för mig & Johanna  (efter en natt med hosta) så jag har precis kommit hem efter att ha lämnat henne på dagis. Har shoppat med mig rykande färskt bröd på vägen så nu ska jag njuta god frukost här  :-)

Jag har en känsla av att detta blir en riktigt bra vecka med massor av kul händelser !  Och hoppas att du känner likadant?! för det är ju lite så att om man ställer in sig på att ha det bra så får man det oftast bra också :-) Så därför blir dagens den här:

"Den som enbart nöjer sig med det bästa i livet får oftast just det."
/från en nettsida om coaching..

Nu fångar vi den här nya dagen !!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack för att du alltid är glad och positiv och lyfter fram livets bra sidor! Du inspierar mej, imitt annars väldigt jobbiga liv, att gå vidare.Ja, nu fångar vi den här nya dagen!

2008-09-22 @ 11:35:49
Postat av: KarolinaN

Stort tack för underbart måndags-pepp!

2008-09-22 @ 11:58:03
Postat av: Ulrica

Börjar undra lite hur det går för ditt nya Gizmolina projekt! Skulle va' kul att kunna shoppa på nätet av dig...

2008-09-22 @ 12:19:47
Postat av: Nitania

Hoppas din nya dag blir bra!!

Postat av: Alexandra

Jag blir så glad av din blogg. Efter att ha läst det du skriver känns det som om man kan klara av det mesta. Jag glömmer så lätt att ta vara på dagen, njuta och uppskatta det lilla...

2008-09-22 @ 13:14:52
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: Anonym

MISSA INTE ---> www.soodelicious.blogg.se !!

BÄSTA BLOGGEN EVER!! Vill du köpa märkes grejer? läsa om shopping,tips, skönhet och mer!!

DETTTA ÄR BLOGGEN FÖR DEEEJ!!!

2008-09-22 @ 15:34:45
Postat av: Mimmi

Tack! Jag har en väldigt jobbig vecka framför mig och det är klart att jag har tänkt att hur ska jag klara detta. Nu när jag läser dina positiva ord lägger jag om tankemönstret. Det kommer att gå toppen! Kram!

2008-09-22 @ 18:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91