Interiörinspiration.


Hemma hos Paolo Roberto & Co. (bilderna är ca 1 år gamla.)

Jag bara älskar interiörblader och interiörinspiration på nett för det är så underbart att hitta nya idéer till hemmet ! :-)  De här bilderna är från ett hemma hos reportage hos Paolo  Roberto + fru + barn  från bladet Family Living. Jag tycker köket är riktigt mysigt och jag gillar växterna, tavellisten på väggen, hissgardinerna, sittbänken mot väggen och lyktan i taket.


Kolla in deras mysiga innergård ! mitt i city..


Istället för en säng-gavel: tavlor !

 
Familjen. Paolo, Lena och barnen Enzo & Elisa.

Mitt försök att lägga mig och sova tidigt igår misslyckades tyvärr av olika orsaker men skam den som ger sig ! så idag ska jag göra nytt försök att lägga mig tidigt :-) men inte riktigt ännu så klart, klockan är ju bara barnet ;-)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag önskar dig massa lycka till med en GOD NATTS SÖMN!Puss!

Postat av: Emma "Miss Perfect"

Gud vilken söt inner gård ;)

sov så gott



// Emmsan

2008-09-25 @ 22:31:53
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: jennifer

Deras hem är underbart, tror detta e lite äldre bilder??? tror jag sätt dem för ett tag sen, men olivträden är så fina.. älskar olivträd...

2008-09-26 @ 00:06:11
URL: http://saligblandning.blogg.se/
Postat av: Irene med resfeber



Har sån resfeber, gråter och gråter och är livrädd att jag glömmer något viktig laddare eller så.



Landar 14.00 Thai tid, så när ni vakna´r har jag väl redan hunnit skriva på min blogg om Le Fenix.



Kramar, och ussscchh har en lång dag framf´ör mig.



Nu zzova snart, eller åtminstone försöka.



<3 Jahanna och Anna-Stina



www.ireneblomqvist.blogg.se

2008-09-26 @ 00:47:06
URL: http://ireneblomqvist.blogg.se/
Postat av: Vickan

Family living är ju så bra! Riktigt mys att läsa och kika in hos kändisar och få lite inspiration!

Hoppas du får en FAB. fredag!

Kram kram:)

2008-09-26 @ 07:46:46
URL: http://shopaholicvickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91