Grattis prinsessan!


Nyblivna föräldrar för 3:e gången. Prinsessan Märtha Louse & Ari Behn.

Grattis Prinsessan Märtha Louise som idag födde dottern Emma Tallulah Behn. Det var Märtha & Aris 3:e dotter och Märtha födde hemma. Det ovanliga namnet, Emma Tallulah, betyder: "berömd, staselig dame" och jag har en känsla av att namnet Emma kommer att toppa listorna över populära barn namn framöver ;-)

Tänk - sedan jag flyttade till Norge har jag fått uppleva 2 kungliga bröllop och 5 kungliga barnafödslar. DET är lite skillnad mot den svenska kungafamiljen det !  Men å andra sidan så är det ju härligt att det finns så många kungliga festligheter att se fram emot i Sverige... 3 bröllop och hur många barn som helst ! :-)

Nu börjar jag bli riktigt hungrig, tror jag måste tassa ner till 7-eleven på hörnet och shoppa lite yoghurt då jag sett Idol för yoghurt är nog det enda min mun klarar att hantera i kväll.  (Vad skulle man göra utan 7-eleven? )


Kommentarer
Postat av: camilla

gud så söt dotter du har!

Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Hallu på du, vem gillade du mest i idol ikväll? Säg Alice.. Säg Alice.. ? :)

2008-09-29 @ 22:39:00
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/
Postat av: Åsa Wojtowicz

Ja, inte händer det mycket bland de kungliga i Sverige inte. Tycker nog att de får sätta lite fart :)



Åsa

2008-09-29 @ 22:48:01
URL: http://wojtansblogg.blogg.se/
Postat av: love guru

håller med åsa, sätt fart Victoria!

2008-09-29 @ 22:53:11
URL: http://theswedishgigolo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker alla som inte reggat sig på Gratisbio ska göra det. Att få hem presentkort helt gratis tackar man ju inte nej till :)

2008-09-29 @ 23:22:53
URL: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=5235
Postat av: Emma

Ja, det är inte lätt att ha ett så vackert namn att det toppar nästan alla listor här hemma i sverige!! ;)



Hoppas det onda i munnen snart släpper, var inte rädd för att ta smärtstillande, det är dumt at tha ont i onödan!



Kramar från snart ½ färdig sjuksköterska!! ;) a k a Emma

2008-09-29 @ 23:32:51
URL: http://lillaemma1984.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tja, det finns ju inga garantier för någonting. De kanske inte alls gifter sig eller får några barn.

2008-09-29 @ 23:56:47
Postat av: Emelie

Oj, visste inte ens att hon varit gravid:) Kul!

Har träffat dem, ett otroligt ödmjukt par och supersöta barn:)

2008-09-30 @ 10:43:33
Postat av: Madelene(Landvetter)

Ja visst är det ett vackert namn det har toppat listorna i svergie i några år nu.Och min lilla prinssesa har det vackra namn.

Kram Madelene

2008-09-30 @ 11:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91