Välkommen rosa månad!



Jag känner mig lika glad som Jessica Simpson idag !! :-)  För idag fick vi ordentlig sovmorgon också är den vackra ROSA månaden här som uppmärksammar ett viktigt ämne för oss tjejer.  Det ska jag skriva mer om senare. 

Blogg.se har jobbat med något tekniskt i natt / på morgon så därför kunde jag inte presentera vinnaren i natt och inte heller blogga på morgon men NU är ordningen återställd igen som tur är :-) Jag har precis kommit hem efter dagis och sol  (super skönt) och nu väntar dusch & frukost innan jag bloggar vidare... !

Jag önskar dig en UNDERBAR dag och kom ihåg att sträcka på dig och våga vara LYCKLIG ! :-)

Kram ! ♥

Kommentarer
Postat av: Line Jeanette.

ÅHHH...JEG BLIR SÅ GLAD AV BLOGGEN DIN!!!

2008-10-01 @ 12:00:13
Postat av: AnnaStina

Tusen tack Line ! Nu blev jag också GLAD ! :) Önskar dig en flott dag. Klem! :)

2008-10-01 @ 12:09:25
Postat av: grombaben

Ja, det er rosa måned! Som bibliotekar vil jeg bare tipse deg om boken til Anbjørg Sætre Håtun, "Livslyst". Den handler om hennes kamp mot brystkreften og er illustrert med Bjørg THorhallsdottirs vakre illustrasjoner og andre fine dikt, ordtak!



Ha en fin dag!

Postat av: sanna

ha en underbar dag då :)

2008-10-01 @ 12:38:52
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Postat av: AnnaStina

Hej Grombaben-

TACK för boktipset ! :) jag är ju, som du vet, stort fan av Björg T. Jag önskar dig en flott dag och GRATULERER med bröllopet i efterskott ! :) Hoppas att du njuter dagarna som fru! Kram ! :)





Hej Sanna-

Tack ! :)

2008-10-01 @ 12:47:22
Postat av: Eline

Fantastisk blogg, stå på videre:)

2008-10-01 @ 12:54:57
URL: http://elineblondine.blogg.no
Postat av: Emelie

Tycker det är så bra att så många bloggare tar upp den rosa månaden! Kampen mot bröstcancer är SÅ viktig!

Min mamma har haft det (endast 31 år gammal, 12 år sedan) så för mig är det extra viktigt att stödja forskningen. Hon är dock frisk nu och med ännu mer forskningsmöjligheter kan ännu fler överleva sjukdomen.



Ha en strålande dag!

Kram

2008-10-01 @ 13:09:18
Postat av: Anonym

åh jessica simpson är så snygg!!

2008-10-01 @ 13:09:34
Postat av: AMMII

*åh jessica simpson är så snygg!

2008-10-01 @ 13:10:52
URL: http://ammiis.blogg.se/
Postat av: Nelly

jag tänkte precis in o kolla om allt var bra med dig o det är ju skönt att höra. : )



ja, jessica är verkligen vacker.



såg att ica sålda fina rosa almanackor i förmån till rosa bandet. nu behöver jag inte en till iof men ska nog köpa en sån ändå, har så många rosa band hemma.



kram

2008-10-01 @ 16:27:58
URL: http://martanelly.blogspot.com
Postat av: melissa

aha, förstod inte varför det inte gick att logga in imorse, blev bara sur.. ;p

2008-10-01 @ 18:05:13
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91