Vacker!


Angelina Jolie är verkligen otroligt vacker !  Hon är ansiktet till märket St.John.

Efter att ha ätit rekord mycket kyckling och tittat på TV med mamma så somnade hjärtat gott till slut. Tror att hon redan tagit efter mig vad gäller att vara kvällspigg.. hmm.. det ska börjas i tid ;-)

Jag såg föresten det nya programmet på TV4 i kväll, "Bröllopsform", och först undrade jag vad det var för trams? men tror ni inte att jag ändå lyckades gråta  på slutet? jag har så nära till tårar både av glädje & sorg och jag blev SÅ imponerad över deras kroppars förvandling på så kort tid tid. Wow !  ALLT går om man vill !!


Ena dagen fotomodell, andra dagen mama på tur med mann & 6 kids.

Nu verkar det ju nästan som att jag är värsta TV-slaven, men alltså nu ska jag faktiskt gå och se ett till program och det är "Torsdagsklubben" som går på norska TV2. Men först ska jag plocka iordning här och fixa med dagens tvätt .

Njut kvällen ! :-)


Kommentarer
Postat av: Frida & Fabulous

Vi kikar på "Lyxällan", mycket bra!!

Postat av: Fredrik Frisören

hon är vacker!

2008-10-09 @ 21:56:42
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: jenilita

hej jag länkar till dej i min blogg för jag inspererades så av din fina hall att jag köpte en vit hylla och liknade skylt du har :) har bild i bloggen om du vill se:)

2008-10-09 @ 22:16:18
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Johanna

Du skulle ju svara på kommentarerna med ;) Vill veta vad du har för bil du inte användt på 2år?! :D Crazy!

2008-10-09 @ 22:18:54
Postat av: Lisa

Ja, hon är jävligt snygg, Angelina, alltså. Inte konstigt att hon fick Brad Pitt. ;)

2008-10-09 @ 22:38:47
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Madelene(Landvetter)

Hej min underbara blogg vän.

Hoppas att du och din ursöta dotter har haft en under bar dag? Min dag har varit bra.Jag bara älskar alla minna små underbara barn.Och sen efter jobbet går jag och hämta det det underbaraste jag har min Emma.Det finns inget underbarare när hon kommer springande mot mig och säger mamma jag har saknat dig hella dagen jag ÄLSKAR DIG och jag blir varm i hela kroppen.Ha det nu så jätte bra du och Johanna.

Kram Puss på er.

Madelene

2008-10-09 @ 22:47:49
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

TACK för alla kommentarer ! :)





Jenilita-

Å så kul att jag inspirerat dig ! vad fint du gjort! :) och tack för att du länkat :) Önskar dig en mysig kväll. Kram ! :)





Johanna-

Jag svara på så många kommentarer som jag bara hinner med men ibland missar jag och då är jag glad över att ni frågar igen ! Min bil är en Opel Tigra. Önskar dig en flott kväll ! Kram ! :)





Madelene-

Du är så söt ! Tack för trevlig kommentar ! :) Vi har haft en bra dag men jag önskar att Johanna gick på det dagis där du jobbar för på hennes så är all bra personal sjuk :( inte så kul. Men hon gillar ju att leka med de andra barnen så det går fint ! :) Ja, visst är det underbart att hämta de små på eftermiddagen. Man blir varm i hjärtat ! :) Sköt om dig ! Kram ! :)





Kramar till er alla ! :)

2008-10-09 @ 22:57:41
Postat av: Anonym

Här inne får man vääääldigt sällan svar, det bara är så. Jag har gett upp:)

2008-10-09 @ 23:00:59
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Anonym

Vad är det du väntar svar på för fråga?

2008-10-09 @ 23:41:39
Postat av: Ida

Jag diggar Angelina! Hennes stil är helt underbar! Och så klart hennes utseende är ju verkligen egendomligt vackert.

2008-10-10 @ 10:05:08
URL: http://cinnamongirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91