Sweet dreams & ett boktips!


Ytterligare ett fint väggord från Vimsadekor som du kan vinna i
tävlingen.

What a day! Idag var det mycket som hände på en gång så nu ska en trött mama strax krypa ner under sköna täcket och läsa sin bok. Just nu läser jag Jane Green "Second Chance".

 
 Till vänster ser ni boken jag läser nu och till höger alla böcker jag läst avJane Green sedan 1997. Eftersom jag oftast läser mina böcker på resor (har sällan tid annars..) så föredrar jag pockets som väger lite (har alltid övervikt ;-)

JaneGreen blev direkt en favorit författare då jag köpte hennes första chic lit bok i London 1996 och sedan då har jag läst alla böcker som kommit ut. Men just nu ligger jag lite efter.. (får skylla på Johanna ;-)  så jag håller på med Second Chance och hennes senaste, The Beachhouse, ligger i bokhyllan sedan i somras (köpte den på flygplatsen i Bangkok) och bara väntar på sin tur...Jag läser alltid böcker på engelska, det är ett så bra sätt att hålla språket igång  och ja - jag älskar chic lit  ! :-)

Nu ser jag fram emot....

.... Sweet dreams ! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Godnatt

Postat av: Marias Kakburk

Jag har precis börjat läsa the secret- hemligheten, den är väldigt omtalad i USA. Riktigt BRA bok med massor av aha-upplevelse, starka och nyttiga citat ha med ut i vardagen och livet!



Citat ur boken:



Gör det du älskar att göra. Om du inte känner vad som ger dig glädje, fråga: "Var finns min glädje?" När du hänger dig åt din glädje kommer du att dra till dig en störtflod av allt glädjefyllt, därför att du utstrålar glädje



Kram:)

Postat av: Alexzandra

ÅH! Jag älskar Jane Greens böcker, mina absoluta favouriter. Fick tag i en av hennes böcker av en slump då den följde med i en tidning jag köpt med mig under en semester(ärligt talat hette den), Va säkert 7år sedan men nu har jag läst alla. Förutom den jag håller på med nu -I hennes kläder. Älskar hennes sett att skriva :)

2008-11-02 @ 01:08:22
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91