Min härliga lunch!


Sötaste tjejerna Randi & Marianne har jobbat hos mig på Gizmo & Co :-)

Idag hade jag världens härligaste lunch med min underbara vän Randi och hennes söta dotter. Vi träffades på R.O.O.M. och jag fick SÅ mycket positiv energi av våra timmar där :-) Randi är en solstråle !

Och då vi sitter där och lunchar så dyker plötsligt en till Gizmoängel upp, nämligen Marianne med sin lilla prins som jag fick träffa för första gången :-)  Marianne jobbade extra hos mig och vi hade inte setts sedan Johanna var nyfödd så vi bestämde att ses en dag snart och "catch up". Ser fram emot det !

TACK vännen för en lovely lunch. You made my day!! :-) och stort tack för boken, så omtänksamt av dig !


Kommentarer
Postat av: Milton

Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91