Lite förmiddags gossip!


Plötsligt har Mr.Playboy bara 2 girlfriends kvar i huset för det är slut med Holly som varit hans nr.1 och hon har flyttat ut av huset. Kanske hon gav upp efter alla sina försök att få honom att gifta sig & skaffa barn med Hef?  (bild från Aftonbladet)

Oj, råkade precis titta på klockan... ska snart iväg på lunch så bäst att jag fixar till mig, fotar dagens och sen kör iväg ! :-)


Stackars dessa kändisar som blir så granskade... Nu går det rykten om att Halle Berry väntar baby nr. 2 efter att denna bild blev publicerad. Men alltså - så där ser väl de flesta magar ut ? och hon har ju nyss fött barn!   Hon ser verkligen FAB ut ! :-) och tjejer ska ha former !  (bild från Aftonbladet)

   
Färska bilder från Britney Spears nya video. (bilder från People).


Kommentarer
Postat av: Anne_K

Håller med att fokuseringen på kändisar, speciellt kvinnor är lite väl hög ibland. Inte är det där någon mage att tala om. Jösses! Hon har ju fött barn.



Tur man får ha sin mage ifred från spekulationer!

2008-10-08 @ 12:12:39
Postat av: Nettisens

Jisses då skulle dom fota min mage i profil... Och där finns massor med godis men inga bebisar..



Nettisens

Postat av: Emma

Hej Anna-Stina! Jag ska till Oslo 24 oktober och ska stanna där över helgen, och då tänkte jag passa på att fråga vilka butiker man bara måste kika in i? Tack för en bra blogg! Kram / Emma

2008-10-08 @ 12:23:54
URL: http://emmajs.blogg.se/
Postat av: Linkan

Men visst har även Kendra flyttat ut? Jag läste någonstans att hon flyttat till egen lägenhet o att dom gör en spin off till serien på henne...

Ha en underbar dag!

2008-10-08 @ 13:02:23
Postat av: alexandra

Britney ser riktigt bra ut på första bilden i think :)

2008-10-08 @ 13:28:10
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Postat av: Nelly

kul att se att brittan är fräschare igen. för hon kan se riktigt snygg ut! : )



ja, jag har hört det där med kendra med. för kendra o holly gick ju inte ihop så kanske därför de båda flyttat ut... vad vet jag!?!

2008-10-08 @ 13:42:32
URL: http://balladsoflife.blogspot.com
Postat av: Åsa

Det är sjukt hur mycket folk granskar. Man blir så trött. Se kändisarna normala ut så är de gravida. Sjuka ideal.

2008-10-08 @ 15:53:45
URL: http://wonkadonk.blogg.se/
Postat av: Veronica svarar

jo, håller med, men i Hollywood får man bara inte ha mage...eller något annat löst "hängande på kroppen ;):)

2008-10-08 @ 18:40:00
URL: http://virre80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91