Jobbar...


Plötsligt har det lönat sig att spara alla dessa mamma tidningar som jag köpt sedan 2005 då jag blev gravid och uttrycken "den som spar han har" kom äntligen till sin rätt ! ;-)

Det är ett hårt jobb att titta igenom mängder av blader men någon måste ju göra det ....  ;-)   Ska ringa runt till PR-byråer och några showrooms också och boka möten.  Jag får erkänna att jag älskar mitt jobbuppdrag !  :-) 

Mellan allt jobb här så läser jag era fina tävlingsbidrag. Återkommer senare med vinnarna :-)

Hoppas att du njuter dagen och att solen skiner hos dig också?!


Kommentarer
Postat av: Helen

Kom bara på att ett inredningsrepotage från Johannas rum skulle vara underbart att få se i ditt jobbprojekt.

Mvh

Helen

2008-10-27 @ 11:52:18
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Helen-

Vad kul att du skriver det för det kan hända att det blir så... :) Önskar dig en härlig dag ! Kram! :)

2008-10-27 @ 11:54:18
Postat av: Susanna

Men snääällä berätta lite mer om ditt uppdrag!!! nyfiken

2008-10-27 @ 12:05:57
Postat av: Ann

Låter väldigt spännande och framför allt som ett himlars kul projekt!

Gamla tidningar kan man fastna länge i o tar längre tid än man tror.



lycka till!!

Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Susanna-

Jag lovar att berätta mer då jag kan ! :) Men som du säkert förstår så har det med blader att göra och med barn :) Kram! :)





Ann-

Ja, tiden FLYGER verkligen då man sitter där och bläddrar och fastnar i det ena intressanta reportaget efter det andra som man glömt att man läst ;) Tack för lycka till ! Önskar dig en flott dag ! Kram ! :)

2008-10-27 @ 12:15:29
Postat av: Louise

Snälla...inte fler tidningar med bebisar ---



Satsa på förskolebarn OCH tonåringar istället -

Finns någon tidning för det ? HUR inreder man när man plötsligt har 3 killar på 1.89 (16,17 och 18 år) som vill ta hem kompisar och se på TV ?? En av mina prinsar tar upp HELA hörnsoffan ENSAM ;)



och jag får sitta på golvet och amma minstingen i familjen :)



Gör något nytt som ingen annan (har) gjort !

2008-10-27 @ 12:57:26
Postat av: Sara

Jag håller med Louise, det vore intressant att få se en annan målgrupp som inte är så vanlig som bebisar!

2008-10-27 @ 13:03:48
URL: http://www.medennypasalt.blogspot.com
Postat av: Tora

Ja, det finns redan mycket for mycket stoff om bebisar.

2008-10-27 @ 13:57:39
Postat av: batteris

Låter kuuul!

2008-10-27 @ 14:16:07
URL: http://batteris.blogspot.com/
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Jag håller med om att det saknar blader för barn som är lite äldre, dvs över 3 år. Det finns väl egentligen bara ett sånt idag i Sverige som heter "Junior"? Här i Norge är situationen annorlunda mot i Sverige så här saknas det verkligen bra blader för barn 0-3 år också.



Kram på er ! :)

2008-10-27 @ 23:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91