Ingen rök utan eld.


Madonna & Guy Ritchie.

Då är det plötsligt officiellt att Madonna & Guy Ritchie skiljer sig efter nästan 8 år.  Uttrycket  "ingen rök utan eld" är oftast sant... för det har ju länge spekulerats i detta... Hur som helst så är det alltid tråkigt när relationer spricker men det viktigaste är ju att de får vara lyckliga och det fick de tydligen inte vara tillsammans.

Min sötis somnade i mitt knä på golvet på hennes rum i kväll och det var så länge sen det hände att jag bara ville sitta kvar där och krama om henne hela natten för gud vad det är MYSIGT att sitta så ! Men - jag har väskor att packa så nu ska jag sätta igång här så jag inte blir uppe hela natten.


Kommentarer
Postat av: jenilita

mm man kan inte hålla det hemligt så länge när man e så i rampljuset men tycker dom försvarade det ganska bra en tid ändå:) tror du på änglar?

Postat av: Y

Åh jag tycker det är så sorgligt att de ska skilja sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91