I´m a blogaholic... !


Dolce & Gabbana spring -09.

Vet ni - jag har blivit en blogaholic ! för jag har MASSOR att göra idag men vad gör jag? jag sitter här och bloggar ... ! Det är för att ni som läser gör mig så HAPPY :-) med er underbara feedback i kommentarer och på mejl. Ni är helt enkelt underbara, glöm aldrig det ! :-)

I ♥ my blog !


Dolce & Gabbana spring - 09.

Nu ska jag skärpa till mig och fixa till här hemma innan jag hämtar hjärtat lite tidigare idag eftersom det är fredag och jag vill pussa henne a.s.a.p. ! :-)

HAPPY fabulous fredag kära bloggisar !!

P.S köp hem en flaska cava och lite mörk choklad idag och lyxa lite i helgen ;-)  och ett tips till er som inte dricker alkohol: det finns super fina flaskor med alkoholfri cider som ser ut som en champagneflaska på tex Meny. Jag brukar alltid köpa dem till vänner som är gravida / ammar etc. :-)


Kommentarer
Postat av: Linalotta

Vilket härligt fredagstips. Tror jag ska ta dig på orden!!



Ha en skön kväll och helg.

Kram

Postat av: Cecilia

Det är helt ok att du är en blogaholic. Då får vi läsare anledning att ta en paus på jobbet oftare och läsa dina inlägg :)

Trevlig helg!

2008-10-03 @ 14:58:44
URL: http://abbeau.blogspot.com
Postat av: Piratmamman

Men det är ju bl.a. därför det är så roligt att läsa din blogg - för att du uppdaterar så ofta!!

2008-10-03 @ 19:41:15
URL: http://annasminipirater.blogg.se/
Postat av: mikaelam

Gud vilka fina outfits! :)



Söt du är oxå, puss

2008-10-03 @ 22:30:31
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91