Cool jumpsuit.


Bilden kommer från ett av mina favorit blader:
CHIC.

Kolla in jumpsuiten från Maison Martin Margiels  som Charlotta Flinkenberg (chefredaktör Chic)  & Sarah Jessica Parker har på sig. Visst är den cool ?!  Den är lite "fulsnygg"  och den måste ju vara världens skönaste plagg att ha på sig !  tänk så smidigt att bara hoppa i den också är man klar för dagen ! :-)

Charlottas blogg är föresten en av de bloggar jag läser varje dag. Hon är så skön och bjuder så mycket på sig själv och hon skrivet riktigt kul :-)

Den här jumpsuiten vore perfekt att ha med sig till  Thailand... 


Kommentarer
Postat av: Anne_K

Eller låta sy upp på plats för en billig penning!

Tänk vad många färger du kan ha med dig hem sen!

2008-10-30 @ 13:36:35
Postat av: AnnaStina

Anna K-

Bra tips ! Tack! Happy torsdag ! Kram :)

2008-10-30 @ 13:38:26
Postat av: Anonym

tror du missade något med länken till charlottas blogg.......hamnade i något som en charlotta skrivit 2005!!!

2008-10-30 @ 15:24:03
Postat av: Carro

prova: charlotta.chic.se istället för charlotta.blogg.se

Hihi...lite skillnad!

Postat av: Anonym

Vilket vackert barnrum ovan, jag blev kär i gardinerna jag också! Ska direkt lägga till miss Charlottas blogg henne kommer man ju ihåg sen Fridatiden =)

Puss!

2008-10-30 @ 16:11:26
Postat av: mini

mmmm jag säger detsamma...den skulle vara alldeles utmärkt att ha med till thailand :) mini

2008-10-30 @ 17:08:55
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Snygg och cool jumpsuit!

2008-10-31 @ 12:15:25
URL: http://iennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91