Godmorgon mina darlings!!


Lite suddig bild på en dagisklar Johanna.

Ny dag och nya möjligheter igen, härligt !! :-) Och ordningen är återställd hos oss nu för Johanna är på dagis idag vilket gör mig glad. Hon är i bättre form och hon har ju så kul med alla barnen !

Själv ska jag iväg och lunch med min kära vän Randi idag och det ser jag verkligen fram emot. Ska bli riktigt mysigt ! och jag ska köra min bil för första gången på flera ÅR ! Jo, det är sant, jag har inte kört min bil sedan Johanna föddes. Men tack vare vår snälla granne / nabo Harald så är nu bilen i toppform igen ! (den har stått med tomtbatteri en stund..).

Här kommer dagens för första gången på några dagar:

"Var du än är - var där!"
/ Ur  En härlig bok.

Det är bra att bli påmind om att njuta livet som är HÄR och inte hela tiden tänka på hur det kan vara eller hur det varit.... Carpe Diem helt enkelt ! :.-)

Njut din onsdag !

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

söt hon är! =)

Postat av: dreamdoll

Henns kallar vi för Miss rosa !:D

2008-10-08 @ 11:55:48
URL: http://dreamdoll.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hehe vad har du för en bil? Nyfiken ;)

2008-10-08 @ 12:00:39
Postat av: Nelly

det är så kul att hon står som du på alla bilder. : ) så sött!

2008-10-08 @ 13:41:05
URL: http://balladsoflife.blogspot.com
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Hon är ju bara såå söt =)

2008-10-08 @ 16:03:11
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91