Godmorgon fredag !


Så här såg det ut på morgon när jag rullade håret. Johanna leker med alla hårspännen i den rosa väskan och det gör hon nästan varje morgon då jag fixar mig.

Ååååå vad jag känner mig INSPIRERAD ! Jag har SÅ lust att dra igång interiörfix i vårt badrum så idag blir det , utan tvekan, lite "badrums-tema" hos Gizmolinas ! :-)

Hoppas att du sovit riktigt gott och att du vaknat HAPPY denna fredag !?

Vi ska göra oss klara för dagis här nu så varsågoda, dags för dagens första dagens:

"Framtiden hör till dem som tror på allt det vackra i sina drömmar."
/Eleanor Roosevelt.

Jag önskar dig en fabulous fredag!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine,Blekinge

Vad roligt att du lagt ut gamla bilder! Alltid kul att minnas tillbaka och tänka på alla konstiga "utstyrslar" man haft - och för att inte tala om frisyrer! Men visst är det roligt att titta igenom gamla album och bli nostalgisk!



Ha en bra dag!

2008-10-03 @ 10:06:53
Postat av: Anonym

Detsamma :-D

Postat av: Signe

Tusen takk for en positiv og inspirerende blogg som gjør meg glad! God fredag!

2008-10-03 @ 10:27:57
Postat av: Anonym

Inte för jag vet hur det ser ut hos dig i ditt badrum men jag gillar när man ser vikta rena frotté handdukar sedan känns det alltid fräscht att lätt kunna ta en ny handduk när den gamla i smutsig. Tänk på att i badrum skall det vara en blandning av varma färger så man inte fryser och fräscha färger som kan vara lite kalla som gör att det känns rent.

2008-10-03 @ 10:34:40
Postat av: madde

ville bara önska en trevlig helg, e det en rosa vipp du har i badrummet.

SÅÅÅÅ FIIINNNN



Kram

2008-10-03 @ 10:36:27
URL: http://www.elliesdagbok.blogg.se.
Postat av: Johanna

Åh, vad glad jag blev när jag läste dagens citat. "The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams", det har varit min favorit i flera år:D Hoppas ni får en toppendag idag:) Kram

2008-10-03 @ 11:20:15
Postat av: Anna

Snälla Anna-Stina! Kan du inte skriva ett inlägg om hur du gör med ditt hår? Jag fattar ju att du rullar upp det, men hur? Vilka spolar? Vilka hårprodukter? =) Tack!

2008-10-03 @ 16:26:21
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Malin

Världens sötaste lilla tjej :) ur gullig !

Jag ska snart flytta till NEw york och göra om min alltiallo blogg till en mode blogg - följ modet därifrån :D



Love, M <3

2008-10-04 @ 16:42:42
URL: http://malinhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91