Dagens interiörbild.


Jag älskar olivträd ! de bidrar till att skapa miljö i rummet och utan dem hade inte det här rummet varit lika vackert. Och det är alltid lika snyggt med vita möbler !    (Möblerna kommer från Slettvoll).

I kväll har jag kännt mig  tom på energi så jag har inte fått gjort så mycket mer än att jag tagit hand om den där disken som jag struntade i igår ;-)  Lovar att svara på era kommentarer imorgon för nu ska jag lägga mig och mysa med nya norska ELLE innan jag förflyttar mig till drömlandet...


Marianne är en av mina Gizmoänglar :-)

Jag hade föresten världens mysigaste lunch idag med Marianne som jobbade extra hos mig i min butik. Vi hade inte setts på nästan 2 år och det var så mysigt att få träffa hennes söta lilla prins som hunnit bli 9 månader. Marianne är en underbar tjej och hon lyste verkligen upp min dag idag !  TACK söta Marianne för en lovely dejt. Dina kloka ord väckte många tankar.  :-)

God natt & sov så gott ! ♥

Kommentarer
Postat av: Norrmalm.blogg.se

God morgon! :D



Tävlingen pågår fortfarande...

Postat av: sweetie

Hittade din blogg för ett tag sen.. du verkar så söt o go :) En riktig toppenpingla med skinn på näsan hehe..

Ha en fin dag!!

2008-10-23 @ 07:28:09
Postat av: Nettan

ååå vilken läcker bild, kan tänka mig att flytta in på stört!!

..gillar din blogg!

Kram Nettan

2008-10-23 @ 08:34:18
URL: http://alanettan.blogspot.com
Postat av: queenpeach

gud vilket drömrum!mysigt! hoppas du har en supertorsdag, själv softar jag vid min pool på taket här i Asien:D

2008-10-23 @ 08:39:18
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Pethra

Det är sant, utan olivträden hade rummet varit ganska trist och dött. Som vårt, vi har genomgående vitt i vårt vardagsrum men olivträd skulle göra susen tror jag, så sådana får det bli i helgen!

2008-10-23 @ 10:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91