Teknikens under!


Lördag = lördagsgodis :-)

ÄNTLIGEN fungerar tekniken här hemma hos oss igen ! :-)

Vi har varit utan TV, telefon & internet från strax före kl. 10 på morgon till NU - för typ ett par minuter sedan. Eftersom vi köper alla 3 tjänster från samma leverantör, Get, så var så klart första tanken: "shit, har vi missat någon faktura?" men så ringde jag dem och möttes av en tfnsvarare som sa att de hade tekniska problem över hela landet.  Det är ganska otroligt med all denna teknik egentligen... och jag kan tycka att det är ett under att internet finns ! :-)

Med några timmar utan TV & internet så fick jag gjort MASSOR ! Jag har städat, kört diskmaskin, x-antal tvättmaskiner packat undan sommarkläder etc  så inget ont som inte har något gott med sig ;-)

Vår dag startade redan strax efter kl. 06 idag men som TUR var så somnade vi om igen och vaknade kl. 08 och idag lyser en vacker SOL från en klarblå himmel här i Oslo. Lovely !

Jag önskar dig en underbar dag !

Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91