Snygg party outfit !

      
Så här snyggt kan vi shoppa hos net-a-porter.

Den här outfiten hade jag inte tackat nej till ! ;-)  Klänning & skinnjacka med rosettdetaljer från Miu Miu och fantastiska shoes från Christian Louboutin. 

Vad kul att ni är så många som tyckt till om dagens "hit or shit" ! Eftersom jag är super svag för stjärnor (både på kuddar, thékoppar och kläder...) så kunde jag inte låta bli att prova klänningen. Hittade den i en butik där jag normalt aldrig är, ONLY på Karl Johan, och priset är precis som ni gissat 299kr. Jag köpte varken den vita eller svarta men de var fina tycker jag :-)


Kommentarer
Postat av: amanda

den där outfiten hade inte jag heller tackat nej till. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91