Ny "DAY" butik !


Ja, tack ! jag tar gärna en av varje av dessa plagg också  tar jag med mig hyllorna och bilderna också så klart. Tar ni kort? ;-)

I lördags öppnade "Cosmo" ytterligare en butik i Oslo och eftersom de framförallt selger DAY så är detta rena "godisbutiken" för oss girls för DAY har alltid fantastiskt fina kollektioner. Själv har jag shoppat DAY plagg sedan den dagen då märket lanserades och då jag tittade in i butiken igår så hittade jag bl.a. en klänning som är helt lovely som jag såg första gången på Mathilde i Stockholm men jag ögonshoppade bara... ;-)

  
   
Tyvärr blev ett par av bilderna suddiga för jag gick och bar runt på Johanna samtidigt som jag fotade.

Butiken ligger i Lyshusets gamla lokaler (vid restaurang Nobilis) i Hegdehaugsveien  och det innebär att jag går förbi den 4 gånger om dagen, både då jag lämnar och hämtar på dagis så detta blir farligt ;-)  tror jag får börja gå på andra sidan gatan :-)   Butiken invigdes i lördags så den är brand new. 

Om du ska på shopping i Oslo så är denna butik absolut värd ett besök ! Butiken är super FIN, jag älskar DAY´s interiörstil med det vita & svarta...  ! :-)


Kommentarer
Postat av: grombaben

Så fresh den butikken så ut! Må inspireres:) Hvordan er prisnivået der egentlig? Håper dere får en fin-fin tirsdag!

Postat av: camilla y

Hej vännen! Allt bra? jag och Filip är hemma och myser, han är förkyld:-) Allt är bra med oss annars. Härliga bilder och inspiration hos dig, alltid kul att titta in... ha den underbar dag!

När åker ni till Thailand?

Många kramar Camilla

2008-11-11 @ 13:52:36
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

grombaben-

Ja butiken är verkligen fresh så dit må du ta dig en tur ! :) Priserna är bra tycker jag, de ligger mellan det dyraste & det billigaste så tex en fin strikkejakke som jag såg på igår kostar 1.499nok, det är ett "typiskt" pris för ett DAY plagg :) Önskar dig en underbar dag ! Kram ! :)





camilla y-

Kära vännen min ! Allt är jätte bra här och jag super myser med mitt nya jobbuppdrag :) Så trist att Filip är sjuk :( du får ge honom massor med kryapåsigkramar från mig & Johanna ! Vet du att just nu ser det ut som att vi inte reser till Thailand förren efter jul. Men du känner ju oss, inget är bestämt ännu ;) Sköt om dig och kom ihåg att du är fabulous !!! Kramar ! :)

2008-11-11 @ 14:03:52
Postat av: jennifer

day e underbara!! de gör fantastiska kreationer!!

2008-11-11 @ 15:52:49
URL: http://saligblandning.blogg.se/
Postat av: Carro

2008-11-11 @ 16:59:11
URL: http://luddeocarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Hejsan!

Jag har fått för mig att du beställde en canvas bild när du var i thailand?

Jag ska pka dit under julen och hade tänkt beställa en där då det är ganska dyrt här i sverige. Vad hette butiken du beställde och har kvaliten hållt bra?

2008-11-11 @ 17:00:53
URL: http://luddeocarro.blogg.se/
Postat av: Nella

Tänk att ha en sådan garderob! jag skulle inte tacka nej!

2008-11-11 @ 17:05:02
URL: http://wanella.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja håller med dig, DAY har grymt snygga kläder.

2008-11-11 @ 22:24:22
URL: http://lindakristinalg.blogg.se/
Postat av: lovisa

Jag ser gärna att min garderob ser ut sådär=)

2008-11-12 @ 00:15:20
URL: http://lovisap.blogg.se/
Postat av: Zara

OJ! Vad førvånad jag blev! Denna butiken ligger 10 meter från min lægehet:) I looove it to!

Berøm før en fin och mysig blogg! :)

2008-11-13 @ 09:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91