Norges nya Top Model.


Finalisterna i årets norska Top Model och den vackra programledaren Vendela Kirsebom.

Mitt hjärta somnade gott i sin säng strax efter kl. 20 ikväll och jag hoppas verkligen att hon får sova en lång skön natt och att hon vaknar piggare imorgon :-)

När hon somnat så hoppade jag upp i soffan och myste med finalen av norska Top Model och vinnaren blev Martine som står till höger i den fina svarta klänningen / kjolen.  Jag tyckte att rätt tjej vann. Vad tycker ni andra som såg det i kväll?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja helt enig... Hadde en knapp på Frøydis men.

2008-11-24 @ 22:48:51
Postat av: Emma

Båda modellerna ser otroligt vakcra ut!

Postat av: Anna-Lena

Tittade oxå i väntan på Sommer! Tycker absolut rätt tjej vann! :D Hette "motståndaren" Frøydis? Jag missade nog det! (På tal om Frøydis! Visste ni att hon Frøydis som vann en tidigare säsong inte fick sitt pris för den tidningen inte ville ha henne! Otroligt dåligt! Thats showbiz for ya... ;)

Ha en skön dag! Hoppas Johanna vaknar pig och frisk!?.. Kram

2008-11-25 @ 07:47:23
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Lisa s

Hej stina ! hoppas Johanna vaknar och frisk. God jul Ha en skön dag ! ;)

2008-11-26 @ 20:26:34
URL: http://bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91