Mysig & busig kväll .


Kära Heidi och en busig Johanna som inte alls ville vara med på bild ;-)

Johanna tyckte att det var så KUL att Heidi kom hem till oss att hon inte alls hade någon lust att börja klä på sig skor & jacka för att gå ut och äta middag så vi blev hemma istället och jag hade ju allt klart för att slänga ihop en chicken tikka masala så det blev en super mysig kväll med eld i öppnaspisen och indisk mat på bordet :-)

Och mitt hjärta var galet busig i kväll. Först skulle Heidi bära runt henne i madrassen som hon hade i sin spjälsäng (den har stått i en krok på  Johannas rum för jag har sovit på den ibland) och sen skulle Heidi bära runt henne i de förvaringsboxar som jag shoppade på Ikea idag och Johanna skrattade sååå gott hela tiden. Det är härligt med bus ! :-)

   
Bilder från vår mysiga & busiga kväll.

Vår kära vän & Gizmoängel Heidi känns som familj för mig och jag är så glad över att hon kom och förgyllde vår kväll  :-)


Kommentarer
Postat av: Fairy

Det måste bli ännu skojigare för er denna julen eftersom det är den första julen som Johanna förstår att det ärnågot extra roligt(kul)som händer.



Hoppas detblir en vit jul för oss alla.

2008-11-13 @ 07:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91