I love milk !


Sånna här fina förpackningar sätter verkligen guldkant på vardagen! och de förgyller kylskåpet :-)

Det har gått undan i svängarna här sedan vi kom hem runt kl.17 och nu lagar jag spaghetti & köttfässås. En favorit för oss alla 3 här hemma :-)

När jag & Johanna var och handlade så blev jag helt lycklig när jag såg dessa FINA mjölkförpackningar. Såååå underbara! :-)  Själv dricker jag alltid den längst till vänster (de andra 2 köper jag aldrig men jag får ju lust på den rosa bara för föpackningens skull ;-)  . Jag bara älskar mjölk och dricker det i princip varje dag till maten :-)


Kommentarer
Postat av: Peter - mode från en kille

bra blogg rolig att läsa :D

Postat av: Engla

Åh vad duktig du är :-) Önskar jag kunde dricka mjölk, min man tjatar på mig men det går bara inte. Kanske till nybakta kanelbullar ;-)



Paketen var verkligen fina! Hoppas allt är bra med er och skönt att Johanna är kryare!

2008-11-25 @ 19:02:31
URL: http://www.englasshowroom.com
Postat av: Anna

Åh så FAB för kylskåpet ..... Ha en härlig kväll, kram Anna

2008-11-25 @ 19:02:56
URL: http://alovesand.blogspot.com/
Postat av: Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

Vilka fina förpackningar=)

Jag älskar mjölk speceillt med lussekatter=)

2008-11-25 @ 19:14:21
URL: http://beingfelicia.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Peter-

Tack så mycket ! :)





Engla -

Söta du ! Jag har alltid älskat mjölk, och många höjer på ögonbrynen då jag t.o.m. dricker det till hamburgare & pommes ;) Allt är äntligen jätte bra här igen för Johanna är piggare än någonsin idag = lycka ! :) Önskar dig en riktigt mysig kväll! Kram! :)





Anna-

Ja, dessa är verkligen FAB för kylskåpet! :) Önskar dig också en härlig kväll. Kram ! :)





Felicia-

Håller med dig om att mjölk + lussekatter är a perfect match ! :) Kram :)

2008-11-25 @ 19:58:02
Postat av: Anna-Lena

Och det är så bra nu på vintern med tillsatt D-vitamin till barna! :) SÅ vi har ekstra lettmelken nu! JAG dricker inte heller, men mannen och barna! Mitt mjölkintag får jag genom cappucinon! ;) Ha en skön kväll!

2008-11-25 @ 21:25:26
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Jenny

Samma här.. Mjölk finn alltid hemma.. =)

Va fina förpackningar.. att inte vi har finare.. hmmm

tack för en toppen blogg.

2008-11-25 @ 22:45:42
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Anna-Lena-

Själv dricker jag inte cappucino så jag får dracka mjölken natuell :) Kram! :)





Jenny-

Tack snälla du ! :) Jag önskar dig en underbar onsdag. Kram ! :)

2008-11-26 @ 00:37:50
Postat av: Mr D

Vad härliga paket! Såg en svensk film från 1987 och såg där hur paketen såg ut då. Saknar dom! Det var det paketet med en stor Arla-kossa som upptog tre sidor på paketen.



Var man lite kretiv då kunde man ställa tre paket i rad och få en hel kossa.

2008-11-26 @ 09:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91