Happy farsdag !


Foto Paul Costello.

♥ GRATTIS PÅ FARSDAG ♥  alla underbara pappor där ute ! :-)

Och ett extra stort GRATTIS till Johannas älskade pappa JIG och till min egen kära pappa Arnold. Vi önskar att vi kunde fira dagen med er båda men det blir lite svårt då den ena är i Phuket och den andra i Luleå så vi får istället skicka er MASSOR med farsdagskramar och önska er en härlig dag ! :-)

  
Johanna ♥ pappa. Och till höger: jag med Johanna i magen och solen rakt i ögonen, min bror och min pappa.

Vår dag startade med en skön sovmorgon till ca 8.30 och sen har vi super myst och pratat länge med JIG på Skype. Johanna har kommit och dragit mig i handen och sagt "mamma komma!" så fort jag satt mig vid pc´n för att blogga så därför kommer inlägget ovanligt sent idag.

Nu ligger Johanna och tittar på dvd och jag tror att hon somnar any second och DÅ återkommer jag :-)

Njut dagen och pussa & krama alla pappor extra mycket idag !


Kommentarer
Postat av: Madeleine Gbg

Hej, spännande att se en bild på JIG, Johanna är ju så lik honom! :-) Och supermysig bild på morfar och Johanna! Vi har haft långfrukost här hemma och snart är det dags för simskolan igen, E ligger och sover just nu, samlar krafter inför "simningen"! :-)

Jo, du, jag åker upp till Oslo den 26e men ska på två möten efter varandra, stressigt, hade varit kul att ses annars! Ha de gott! Klem

Postat av: Linda

Hej, vad är det för märke på era högtalare och vart har ni köpt dem?



Mvh Linda

2008-11-09 @ 12:57:05
Postat av: Johanna

Nu ser man ju vem Johanna är lik. ;-)

2008-11-09 @ 13:14:57
Postat av: Fairy

Du är jättelik din pappa!



Min dotter kan inte heller vara med sin pappaidag.



Han bor i Bergeni Norge sådekaninte träffas såofta.



Men det tar de igen NÄR de träffas!!

2008-11-09 @ 13:23:49
Postat av: Em

Oj, vad lik Johanna är sin pappa! Kul att få se en bild på de båda tillsammans.

2008-11-09 @ 14:01:53
Postat av: Anna

Fina bilder på Johanna & pappan o även den med dig på :)

2008-11-09 @ 22:03:53
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

TACK för era kommentarer ! :) Ja, Johanna är SÅ lik sin pappa ;)





Madeleine-

Det låter så härligt med simskola.. borde checka upp det för Johanna också :) Önskar dig en trevlig resa till Oslo och hoppas att vi får tillfälle att ses en annan gång då du är in town. Kram ! :)





Kramar ! :)

2008-11-09 @ 23:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91