Godmorgon fredag !


Jag kan verkligen inte leva utan läppstift. Favoriten just nu är YSL nr.11. och på nätterna byter jag ut läppstift mot Elisabeth Arden Eight Hour Creme.  Och det är en ganska crazy tanke att vi får i oss alla dessa läppstift ;-)

Idag startade dagen med att jag vaknade på golvet inne på Johannas rum kl.08 då hon väckte mig och sa "mamma blöt".  Hennes blöja hade läkt och pyjamasen var blöt och det gillar hon så klart inte men hennes nya pyjamas gillar hon så mycket att hon vill ha den på sig på dagis på dagarna :-) 

Jag har precis ätit frukost och nu ska jag vara super effektiv i några timmar  för idag ska jag hämta Johanna ovanligt tidigt  tillsammans med Kjersti & Sunniva och sen ska vi ha playdate och baka muffins och mysa här hemma hos oss. Johanna kommer att bli SÅ glad när vi kommer till dagis alla 3 för hon pratar om Kjersti & Sunniva varje dag .

Solen skiner och det är FREDAG! Det är lycka ! :-)

Jag önskar dig en underbar dag och hoppas att du smider kul planer för helgen?!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine Gbg

Mysigt med bak! E har redan nu börjat att fråga när vi ska baka pepparkakor så jag får nog dra igång ett bak där hemma snart. Ha en riktig go dag med era vänner! kram

Postat av: Stina

Ååh det lät mysigt! Barn brukar uppskatta när det är någon annan än "den vanliga" som hämtar=) Min lilla prinsessa har gått och blivit förkyld för första gången (hon är 6 månader) så för oss blir det en lugn inne helg. Kramar från Luleå

2008-11-21 @ 11:37:32
Postat av: annika

Hoppas ni får en mysig dag tillsammans du ,j,k o. s!! Själv har jag blivit till delad det eminenta jobbet att åka med ett barn till stadium och handla innebandy grejer (yngsta dottern F). Hopps det kommer att gå smärtfritt, hon brukar ha en viss förmåga att sväva ut och hitta grejer som inte ens ett proffs skulle köpa men hon är på bra humör så jag tror det kommer gå bra,hehe kram :) från ett soligt Sverige (det va på tiden).

2008-11-21 @ 11:41:00
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: Nelly

va gulligt att johanna pratar om dem varje dag. då kommer hon ju att bli riktigt glad. : )

2008-11-21 @ 11:41:09
URL: http://balladsoflife.blogspot.com
Postat av: Alinde

Vackert väder här med=) Har ni börjat toa träna Johanna? Är hon 2 år nu? I början är det ju bra att gå utan blöja på dagen, och sova med blöja förstås. Men vår lillkille var nog blöjfri när han var lite drygt 2 år, vill jag minnas ! =)

2008-11-21 @ 11:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91