Godmorgon älskade fredag !


Johanna den här dagen för exakt 1 år sedan .

Ååå vad jag ÄLSKAR fredagar! det är en så speciell stämning i luften på fredagar tycker jag and I love it  ! :-)

Här startade min dag med att min väckarklocka ringde kl. 07 och jag låg och tog "5 min till" i typ 30 min innan jag stod upp. (visst är det härligt med dessa extra 5 min tidigt på morgonen )  och precis då jag duschat och klätt mig så tittade en nyvaken Johanna ut från sitt rum  :-)  


Jag låg steget före med julpyntningen förra året och så här såg det ut i ett fönster här hemma den här dagen -07. Och se ! då snöade det ! 

Mitt hjärta sitter och  tittar på barnTV med sin välling nu och jag har fixat hjärtformade smörgåsar & gurkskivor till matpakken. Det är strax dags att klä Johanna och gå iväg mot dagis så här kommer dagens (som alltid står att läsa på min blogg) :

"Have fun a be fantastic!"

Nu njuter vi den här dagen till max !! :-)

Kram! ♥


Kommentarer
Postat av: Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

Jag har precis lämnat mina gullungar på dagis jag med och ska snart kila till jobb.

Jag håller med. Det är ngt "magiskt" med fredagar. KRAM!

Postat av: Mary

Allting är så mycket lättare och roligare på fredagar! Älskar också stämningen på fredagar! Ha en riktigt FAB fredag Anna-Stina ;-D KRAM

2008-11-28 @ 10:09:35
URL: http://marysfavoriter.blogg.se/
Postat av: [ 20-årig singelmamma till Alice 3 år & Antonio 1 år ]

Och Johanna var lika ljuvligt söt och rosa för ett år sedan som nu! Hoppas ni får en fin helg!

2008-11-28 @ 10:14:06
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Madeleine Gbg

På jobbet startade de med adventsmys i morse, glögg och pepparkakor! Jag var sen tyvärr så jag missade det helt, men det doftar ljuvligt i korridoren kan jag säga! Idag - resa upp till mina hemtrakter kring Sthlm, åker om några timmar! Mys! Ha de gott! Kram

2008-11-28 @ 10:39:48
URL: http://mitthemminborg.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Hej! Jag älskar din blogg och din underbara inredning! Jag undrar om du vet var jag kan få tag på lampan el ngt liknande som du har i vardagsrummet på väggen(hjärtat)Tycker den e såå fin Ha en underbar dag! Kramar

2008-11-28 @ 10:52:24
Postat av: Emilie

Din unge är ju inte ens söt :S

Lägg av med blogg kärring , du är för gammal tyvär dags att inse...

2008-11-29 @ 17:42:05
URL: http://fashiontaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91