God natt fredag !


Oss girls i kväll. Vi skulle behöva en fotograf som alltid  fanns gömd i en garderob här hemma som vi kunde plocka fram då vi behövde honom. Eller också får jag helt enkelt ta och operera min högerarm så att den blir ca 1 meter längre ;-)

Jag är så GLAD över att jag har så många underbara vänner och ikväll var min kära Mia här och förgyllde min och Johannas fredag och det var bara SÅ mysigt ! :-) Jag lärde känna Mia då hon var kund i min butik och hon är också svensk så gissa vad jag fick då hon kom ? KinaSnacks ! :-) DET är lyx på hög nivå för mig ! för det är mitt absoluta favorit godis och det finns inte att köpa i Norge.

Det var så gott med räkor och champagne och lovely med flera timmar med girltalk. Också var det helt rätt att Lars åkte ur Idol i kväll tycker jag och Kevin bara måste ju vinna för my god : han är BÄST !! :-)

 
Johanna tyckte att Mias telefon var SÅ spännande... också blev det lite glass med chokladsås till hjärtat.

Min fantastiska vän är mamma till 2 fina tjejer på 16 & 20 år och hon är verkligen en FAB mama ! :-)

TACK kära vännen min för en underbart mysig & girlie kväll ! och du - vi får nog smsas ang. outfit imorgon så vi inte blir twins.. igen ! ;-)

Nu ska jag gå och lägga mig och mysa med nya Marie Claire som jag fick av Mia (thanx !).

God natt & Sov gott ! ♥

Kommentarer
Postat av: Kari

Er så glad for at du har gode venner rundt deg og utrolig mange lesere som setter stor pris på din blogg. Jeg blir så lei meg når jeg ser at fantastiske bloggere som du får slike ekle kommentarer innimellom. Selvfølgelig skal man heve seg over det, men av og til stikker det nok litt alikevel. Da er det godt å vite at man er den man er og får bekreftelse fra venner IRL. Bekreftelse på at man er god nok! Bare en ørliten kommentar om luxusvaner..Kan godt drikke champagne på en torsdag om jeg vil det.. Jeg betaler den nemlig selv! Og atpåtil kommer mannen min hjem med roser flere ganger i måneden..hm? Og når jeg i tillegg finner på å dra til syden uten ham, da må det være noe feil et sted... Fortsett med å ha et fantastisk liv, kjære du :o)

-klem-

Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Kari-

Du är så fantastisk! TACK snälla du för din fina kommentar :) Jag hoppas att du fick mitt mejl häromdagen? Tyvärr så är det ju så att så fort man "sticker ut" på något sätt så sticker det i vissa ögon.. Men vi ska alla njuta våra liv så som vi önskar det för vi har bara ett liv och livet är här & nu ! :) Jag önskar dig en underbar dag fylld av lyckliga stunder . Din kommentar var en FIN start på den här lördagen ! Kram ! :)

2008-11-08 @ 08:09:26
Postat av: annika

Va skönt det är med goda vänner!!!

kram

2008-11-08 @ 11:17:14
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: louise

det finns utlösare : D

2008-11-08 @ 15:43:05
URL: http://rutigflikka.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Annika-

Ja, det är en lyx ! :)





louise-

Ha,ha SANT! :)





Kramar! :)

2008-11-09 @ 23:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91