God natt bloggisar!


Julinspiration från TineK.

Jag har precis svarat på alla kommentarer jag fått sedan i fredags och ni är bara helt UNDERBARA som skriver så mycket fint till mig . TACK !! :-)

Min plan var att krypa upp i fotöljen och titta på "Sex and the city" filmen ikväll men jag fastnade ( som vanligt ) här vid pc´n.  Får se om jag kanske slår på den och tittar lite nu ändå.. men bäst jag gör mig klar för natten först i så fall för det är nog stor risk att jag somnar ;-)

Tack för att ni inspierar mig i mitt bloggande ! Imorgon startar vi en ny härlig vecka fylld av nya inlägg & kommentarer. KUL !

God natt & Sov gott ! ♥

P.S jag ska visa bilderna från igår imorgon, prioriterade mys med Johanna idag.

Kommentarer
Postat av: Anne-Sophie

Hej hej! Tänkte bara höra om du har några bra tips på vad kan hitta på i Phuket? Eller du kanske rent av har en egenhändigt komponerad reseguide för Phuket? Åker till Karon Beach den 24:e januari med sambo och svärföräldrarna och tänkte att du som kan phuket området kanske kunde tipsa lite? :) Blir en två veckors bad och relax semester i första hand men skulle som sagt vara kul o hitta på någonting annorlunda några dagar! Super kul blogg med massa inspiration! Keep up the good work! :)

2008-11-10 @ 00:08:36
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Hej Anne-Sophie-

Tack snälla du för fina ord ! :) Jag sitter faktiskt och skriver på en liten reseguide till Phuket men den är inte klar ännu :) Jag har så klart massor med tips men har valt ut några som jag nyss skrev till en annan läsare som frågade om samma sak:



Mina bästa tips är:



BEACHER: Freedom Beach (ni tar en long-tailbåt dit från Kata beach), Nai Harn beach och Kata Noi Beach. (undvik Kata beach !) Karon Beach är också fin men den är mycket större än de andra jag tipsat om så ta en tuk-tuk el taxi till Nai Harn eller Kata Noi så att ni får uppleva lite mer lugna beacher och missa inte Freedom Beach !



RESTAURANGER: The Boathouse (ligger i Kata, hög prisklass men super romantiskt. boka bord närmast beachen), Joe´s Downstairs (finns 2 st, den bästa ligger på vägen från Patong till Kamala. Snyggt ställe i loungestil med tapas som specialitet), Mom Tri´s (samma ägare som till Boathouse.. romantiskt och vackert!).



SHOPPING: du shoppar billiga tunikor / beach klänningar på beachen (flest försäljare på Karon & Kata beach men även på Kata Noi Beach), Central Festival är bästa shoppingcenrat med bl.a. Zara och River Island är min favorit butik i Phuket Town (de har massor med fina kläder, accessoarer etc.).



Det är en fin utflykt att åka upp till Surin Beach och äta en söndagsbrunch på TwinPalms och gå på shopping på Surin Plaza.



Jag hoppas att du får glädje av mina tips och jag önskar dig en underbar resa !! Thailand är ju bara helt fantastiskt. Kram ! :)

2008-11-10 @ 00:19:45
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Tack så hjärtligt för tipsen :) Hoppas ni får en lovely måndag och ny vecka nu.



kram

Postat av: Anna

TineK har ju bara så FAB saker, jag är ofta inne och suktar ;-) Kram Anna

2008-11-10 @ 14:19:53
URL: http://alovesand.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91