God natt bloggen!


Den här snygga fuskpälsen från Juicy Couture hade gärna fått flytta in i min garderob . Super snygg ! och den kan
klickas hem hos net-a-porter.

Igår kom jag mig i säng galet sent (svarade på kommentarer, surfade, tvättade håret... ) så i kväll måste jag skärpa till mig och lägga mig strax så att jag orkar stiga upp då klockan ringer imorgon bitti. Oh yes, du läste rätt ;-)  min plan är nämligen att stiga upp FÖRE Johanna så att vi kan gå till dagis tidigt = att jag kan få en heldag med jobbing för det behöver jag nu efter 3 sjukdagar.

Och i kväll går jag till sängs med dessa....


Svenska Plaza Kvinna, Chic, Damernas Värld och Underbara julhem som jag har stora förväntningar på för jag älskar vackra julhem.  Jag lovar att berätta om den är värd pengarna imorgon :-)

TACK för idag och TACK för alla underbara kommentarer & mejl ! Ni lyser verkligen upp mina dagar !! :-)  Min kväll "försvann" idag pga att Johanna höll igång så sent så jag svarar på alla kommentarer & mejl imorgon för annars spricker min "läggamigtidigtplan" totalt ;-)

God natt & Sov gott ! ♥

Kommentarer
Postat av: Trude

Du har grymt bra klädsmak:). Kan du inte göra en videoblogg någon gång? Det hade varit så kul att få se dig och Johanna då:)

2008-11-27 @ 06:19:00
Postat av: Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

Pälsen såg mysig ut. Speciellt i den längden, känns som om alla andra pälsar är midjekorta just nu.

Postat av: KarolinaN

Alltid trevligt när Damernas dimper ner i lådan! Måste också tipsa om AlltiHemmets nyaste med jultema, den är nåt för dig! Kram!

2008-11-27 @ 10:40:55
Postat av: barnshoppingbloggen

Mysig päls! :)

2008-11-27 @ 12:06:36
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/
Postat av: Isabelle ; )

älskar fuskpäls<33

2008-11-27 @ 20:08:48
URL: http://babybelle.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har också köpt Underbara julhem, helt fantastiskt, vilka fina hem och vilket pynt dem hade. Jag känner att det behövdes uppdatering här hemma efter den läsningen ;)

2008-11-27 @ 20:58:37
URL: http://lindakristinalg.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

TACK för era kommentarer ! :)



Trude-

Tusen miljoner tack! :) En dag kanske det blir en videoblogg här men först måste jag lära mig hur man gör? Har tyvärr ingen aning :) Men jag fick ju hjälp att lägga upp ett par på Johanna för en stund sedan. Hoppas att du såg dem?! Kram! :)





KarolinaN-

Tack snälla du för tipset ! Jag har den så klart redan här hemma ;) Kram! :)





Linda-

Jag kände också så och idag var jag faktiskt ute och shoppade lite smått & gott efter inspiration som jag fått från det bladet :) Lycka till med pyntandet ! Kram! :)





HAPPY weekend allihopa ! Kramar ! :)

2008-11-27 @ 23:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91