Glaze: från shit till bra mammamagasin !


Sarah Jessica Parker är en cool mamma! jag gillar verkligen hennes stil och texten på t-shirten är klockren.

För ett par veckor sedan berättade jag att jag hade köpt det nya svenska bladet "GLAZE" och att jag tyckte att det var hur dåligt som helst och en blek kopia av "CHIC".

Men- häromdagen shoppade jag, trots det, nya numret av "GLAZE" igen eftersom det stod "Sno SJPs mammastil" på the cover och jag diggar henne .  Så börjar jag att bläddra i bladet och jag upptäcker det ena mammatipset efter det andra mammareportaget och jag ser nästan bara kändisar med barn... och då tittar jag lite mer noga på coveret igen och vad ser jag ?

Jo, att de har gjort om sin pay-off !  Titta här:¨

 
Till vänster: nr.11 med följande pay-off: "Ny tidning! Sveriges kändistätaste modemagasin". Till höger: nr.12 med följande pay-off: "Ny tidning! Sveriges kändistätaste mode- och MAMMAmagasin"

Sverige har med andra ord plötsligt fått ett nytt mammamagasin och "GLAZE" har gått från att vara shit till hit för mig ! Det är härligt med positva förändringar, fler sånna tack !! :-)


Kommentarer
Postat av: Mange

parker är grym

Postat av: Anna

Oj då måste jag nästan köpa nya numret för jag dissade den tidningen också i en kommentar till dig där jag höll med och att chic var mycket bättre men nu blev jag allt nyfiken för ge den en chans till för mammamagasin me like :-) Kram anna

2008-11-12 @ 13:30:00
URL: http://alovesand.blogspot.com/
Postat av: Tina H

Jag har aldrig varit här tidigare men MY GOD va glad jag är att jag hittat hit! Vilken blogg! Jag har redan "lagt beslag" på en massa blra tips du tipsat om. TACK gulliga du!

2008-11-12 @ 13:42:30
URL: http://mammatilltva.blogspot.com
Postat av: Stina

Det var väl det jag trodde. Tyckte att nr elva innehöll ganska mycket mammagrejer också, o då försökte jag googla mig till deras inriktning, men blev inte klokare. Men nu vet jag, tack! Ska kika efter nr 12 i min butik.

2008-11-12 @ 16:12:27
URL: http://girle.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja SJP är en riktig inspirationskälla.

2008-11-12 @ 22:27:41
URL: http://lindakristinalg.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

TACK för era kommentarer ! vad KUL att jag kunde tipsa om något nytt som gjorde er glada :)





Tina H-

Välkommen till Gizmolinas ! :) och tusen miljoner TACK för din trevliga kommentar. Hoppas vi "ses" här snart igen. Kram ! :)





Kramar till er alla ! :)

2008-11-13 @ 01:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91