Dagens tips: Ge en komplimang!


Jag hade absolut gett Victoria och hennes son Cruz komplimanger för deras outfits om jag mött dem ! och jag önskar att jag var lika bra som Miss.Beckham på att välja high-heels...  det är ju så snyggt !

Idag fick jag en så fantastiskt  fin komplimang av en mamma som lämnade sin son på Johannas dagis och den komplimangen kommer jag att leva på länge ! :-)  Tänk på det mina kära bloggisar , att ge komplimanger till era vänner och andra som ni möter / känner.  Det kan räcka att säga "vad fin du är idag" eller "jag gillar dina skor" eller vad det nu kan vara...  Jag brukar ofta säga "nu gjorde du dagens goda gärning" när någon tex låter mig gå före i kön i matbutiken (för att jag har 2 saker och han/hon har 29 saker i vagnen..) eller då någon hjälper mig upp en trappa med vagnen etc.

Fram för fler komplimanger överallt där ute ! De förgyller våra dagar och gör oss lite gladare :-)


Favoriten SJP med sin söta & matchande son James. Om jag träffat Sarah hade jag sagt att hon är super fin i sin mössa ! :-)

Nu ska jag jobba vidare här men först vill jag ge en komplimang till er mina kära läsare: Ni är UNDERBARA som ger mig så mycket positiv feeback och jag är så glad att jag har er !! :-)   Också vill jag TACKA för alla FINA komplimanger som jag får av er ! You make me HAPPY !! :-)


Kommentarer
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

Du är underbar! :D

o har en väldigt fin blogg!

Postat av: Lillian

Jo, mrs Beckham är allt välsvidad när hon är ute och går på stan! Har svårt att tro att hon skruttar runt i jeans när hon är hemma, även om hon sagt att så är fallet. Undrar bara när hon kikar in på min blogg och beställer sig ett matchande halsband... ;-)

2008-11-12 @ 15:20:11
URL: http://blackstone.driftig.nu
Postat av: annika

Tack själv, you make us happy med allt ditt pepp talk .Du är verkligen inspirerande! Och jag håller med dej om att man ska försöka ge fler komplimanger samt va trevlig mot sin omgivning det kommer tillbaks mångfaldigt! kram :)

2008-11-12 @ 15:51:53
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: Felicia

Din blogg är toppen och inspirerande.

Jag håller med dig och ger komplimanger till höger och vänster. Det finns så många vackra och bra människor där ute som förtjänar dom!

2008-11-12 @ 15:56:27
URL: http://beingfelicia.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag försöker också ge mycket komplimanger till människor runt omkring mig... Och har en liten tävling med mig själv ibland att få människor jag möter att le. Det är jättekul! Även den mest sura och stressade människa kan inte låta bli att besvara ett leende med ett leende. Härligt! Och tack för dina härliga tips! Jag skickar ett leende genom cyberspace...

2008-11-12 @ 18:34:48
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Tusen TACK Carro, Lillian, Annika, Felicia & Mia för era jätte trevliga kommentarer! De värmer mitt hjärta och gör mig HAPPY !!! :)



Jag önskar er alla en underbar torsdag fylld av komplimanger & lyckliga stunder ! Kramar ! :)

2008-11-13 @ 01:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91