Dagens interiörinspiration.


Ja tack! ett sånt här hus vill jag gärna flytta in i :-)

Jag tycker att det passar utmärkt att titta in i ett vackert hem (som dessutom är julpyntat)  på en lördag eftermiddag så : varsågoda! :-)


Vad härligt att ha diskbänken ut mot ett fönster buddhan i fönstret är en fin detalj.


Jag älskar verkligen olivträd ! Men det här är lite för mycket svart för min smak...


Underbart med barn & julgran på ett fint barnrum men den där blå tavlan över sängen hade jag bytt ut mot en hylla med söta små saker på istället :-)

Familjen bor i Danmark och bilderna kommer från Bo Bedre.


Kommentarer
Postat av: Eva

aa läckert hus

Postat av: Anna

OMG du har hittat mitt drömhus =)



superfint!



Trevlig helg, kul med inredningsinspiration!

kram Anna i Sthlm.

2008-11-15 @ 16:10:05
Postat av: Frida

Fantastiskt fint hus utvändigt!!!

2008-11-15 @ 17:37:54
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Olle

Snyggt på utsidan, men lite plastigt, american-trashigt och vulgärt på insdan, men sådant går ju alltid att ordna, samt att smaken ju är som baken...

2008-11-16 @ 06:04:55
URL: http://ytterstadomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91