Dagens besök: My Cinnamongirl.



Kommer ni ihåg
tävlingen som jag hade i maj månad då ni kunde vinna en super söt tunika från det norska märket MyCinnamongirl?  Idag var jag och besökte den duktiga designern Kari på hennes fina showroom och det var som att besöka en godisbutik för hon har SÅ söta & fina barnkläder att man vill hämta en påse och fylla den med gott&blandat :-)


Söta & duktiga designern Kari som är tjejen bakom märket My Cinnamongirl. Jag önskar henne ALL LYCKA med sin kommande kollektion !


Den söta fleecetunikan med prinsesskronan på fick följa med mig hem till Johanna.

    
Karis ateljé & showroom ligger på Frogner och du shoppar hennes kläder i hennes nettbutik  Kari arrangerar även "homeparties" som du hittar mer info om på nettsidan. Den söta halsduken är ett perfekt JULKLAPPSTIPS ! Den finns i flera olika färger och även i blått/brunt med prinskrona på till små prinsar och priset är fantastiskt: 120nok. ! Jag köpte med mig en till Johanna ;-)  Bilden längst till höger blev suddig... men den bl.a. en flott reportage som varit i norska bladet mamma.



Som ni ser så fick en rosa påse följa med mig hem... Jag ska fota och visa vad jag shoppade imorgon så ni får se kläderna på Johanna :-)   (Och ett av plaggen får jag visa senare för det beställde jag idag så det ska hon sy upp först. )


Kommentarer
Postat av: Emma

Å så spännande! Det ser sannerligen ut som en riktig guldgruva!

Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Emma-

Ja, där finns mycket FINT ! :) Önskar dig en härlig torsdag. Kram ! :)

2008-11-06 @ 00:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91