After dinner.



Idag lyxade jag till middagen och lagade lax, pressad potatis och en super god citronsås som jag lärt mig av min mamma och till det - vitt vin, massor med tända ljus och eld i öppna spisen.  Men åt Johanna? Nix pix. Det känns faktiskt som att den här haklappen är designad av henne ;-)

Nu är Tom Cruse gäst hos Oprah för att fira sina 25 år som skådespelare.  Vilken kille ! jag tror faktiskt att jag måste ha en nostalgitripp en kväll snart och titta på Top Gun :-)

 
Snyggingen Maverick i Top Gun och den 18:e nov firade han och Katie bröllopsdag.

Det börjar bli dags för nattning av Johanna här nu och sen tänker jag sätta mig och skriva kort till några kära vänner.  Förut skrev jag SÅ mycket mer kort men sedan jag började blogga så har jag spårat ut lite... ska ändra på det i kväll ! :-)


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh det lät gott! Blev sugen på lax nu :) Du har inte lust att lägga upp receptet på citronsåsen?

2008-11-20 @ 20:27:49
Postat av: Kristin

Jag instämmer med Therese! Det låter jättegott! :D Tyvärr har jag dåligt med recept på såser som passar till lax och annan fisk så det vore toppen med lite receptinspiration!



Ha det gott!

2008-11-20 @ 21:14:36
Postat av: Carola L

Lax lät gott - får nog bli det nån dag i helgen!

Citronsåsen vill även jag ha receptet på.

Postat av: Jessica

Mums!

Dock tror jag att JOhannas mamma lärt henne att äta mindre "nyttigt". Måste försöka tänka på barnens hälsa!

2008-11-21 @ 08:47:10
URL: http://studentmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91