Vilken skön dag!


Vi hade nästan hela Kata Noi beach helt för oss själva idag, lyxigt!! Johanna ligger och sover i vagnen och jag låg och läste min bok (då jag inte fotograferade ;-)

Phuket kl. 17.30, +31 grader.

Vi var super spontana på morgon och hoppade plötsligt på badbussen och åkte till beachen och myste! :-) Så jag hann varken fixa mascara eller blogga för det gick minst sagt undan i svängarna ;-)


Dagens: bikini & solbriller! :-)

Och nu är det små stressigt igen för vi ska iväg till Central Festival och handla lite mat och fixa några ärenden så jag återkommer senare i kväll :-)

Hoppas att du också har en riktigt skön dag och att solen skiner på dig!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

här har solen gått imoln och vi som ska segla med lillkillen ikväll brr fryser redan..

Hoppas att din dag har varit bra

stora kramisar

Postat av: Sara - Dagens Positiva

Vad härligt att kunna vara så spontan! Ha en bra kväll! :)

2008-05-20 @ 15:07:29
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Marias Kakburk

En hel strand nästan för sig själv låter ju inte helt fel ;)



2008-05-20 @ 15:07:38
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/
Postat av: Jessica

Mascara på stranden? Eller just det, du badar ju inte. (?)

2008-05-20 @ 16:04:45
Postat av: KarolinaN

Vilket härligt strandfoto! Nu gör jag en chansning igen och hör med dig om vart du köpt "rosettväskan", har nämligen en bekant där nere och jag gillade den så mycket så jag hoppades jag kunde fixa en sån till mig och syrrran. Då kan vi vara rosettglammiga ihop tänkte jag! Dessutom kunde min lillskrutt få en lika i minivariant ;) Kram (hoppas på svar)! Om du vill kan du maila till [email protected]

2008-05-20 @ 18:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91