Vår dag på beachen.


Jag behöver nog inte tala om att det blåste galet mycket idag? haha ;-)

Phuket kl. 22.50, torsdag kväll.

Som jag skrev tidigare - jag ÄLSKAR att vara på beachen! :-)

Det är de dagar då vi är på stranden som jag verkligen känner att vi är i Thailand och att vi har semester. Men - skillnaden mot i högsäsong är att vi inte erbjuds lika vackra stränder längre... Fast det gör inget tycker jag för jag vill ändå bara åt solstolen och det härliga ljudet av havet eftersom jag inte är någon badtjej ;-)


Vi girls ligger helst så här och chillar.. också leker vi lite i sanden så klart och mumsar på lite chips :-)

I kväll hade min darling svårt att somna igen, hon vill bara leka och titta på dvd och läsa böcker och helst allt på en gång så - jag känner mig ovanligt trött dessa kvällar som går åt till att springa in & ut mellan sovrummet och vardagsrummet. Jag hinner somna flera gånger då vi ligger där men väcks snabbt av att hjärtat klättrar över mig skrattande för att så springa ut i vardagsrummet igen ;-)  Crazy! :-)

Tyvärr ser det ut som att vi måste resa hem till Oslo lite tidigare än planerat så nu ska jag N J U T A sista veckorna här..... Jag började ju se en dvd igår, "P.S I love you" och den var riktigt BRA men jag lyckades somna så jag ska strax hoppa upp i soffan och titta klart.

Ska bara blogga lite till först :-) och ringa mamma :-)

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Det ser så härligt ut:) Hoppas att du hinner njuta innan ni åker hem då, jösses vad fort det har gått! men på ett sätt är det ganska kul eftersom man är ett steg närmare att ev få ta del av dina planer nyfiken



Postat av: Sara - Dagens Positiva

Härligt att ligga på stranden! :)

2008-05-15 @ 19:25:01
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: AnnaStina

Jag lovar att berätta mer om mina planer SNART! för nu närmar det sig...! :) Kram på er! :)

2008-05-17 @ 22:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91