Välkommen alla nya läsare!


JAG VET - det saknas ett M!, det kom på plats dagen efter.. :-) Bilden är från det interiöruppdrag jag hade före vi reste till Thailand. Jag älskade varje sekund av det uppdraget, det var enormt härligt att få vara så kreativ!  (Bilden är från en entré där kunder kommer in på företaget)

De vita "Velkommen" bokstäverna beställde jag hem till mig själv för över 2 år sedan för att sätta upp i gången/hallen (Welcome Friends ska det stå) och när vi kommer hem ska de ÄNTLIGEN sättas upp för de är ju så fina :-) Sen tycker jag att det är super coolt att ha klockor på det här sättet, precis som i en lobby på ett hotell, så det blir nog så också hemma. Dessa kommer från Ikea och är riktigt fina tycker jag :-)

Phuket, måndag kl. 11.30, +31 grader SOL & blåsigt.

Jag vill starta den här nya fräscha veckan med att önska alla nya läsare hjärtligt VÄLKOMMEN till mig här på Gizmolinas! :-) Det är så fantastiskt kul att Ni är så många som vill läsa och Era kommentarer och mejl både värmer och peppar mig att fortsätta mitt bloggande. Tusen miljoner TACK , Ni är underbara! :-)

När jag gick och la mig igår så såg det ut så här på "Bloggtoppen" :

9
Upp 49
gizmolinas
Läs mer om bloggen | Kommentarer: 0
Jag älskar allt som förgyller livet! Shopping, mode, interiör, champagne, vänner... Och jag har en rosa prinsessa på 18 månader som jag just nu myser med i Thailand. Shopping makes me happy & life is to short not to wear beautiful things! :)
545 15,424

"
Bloggtoppen" är en samlingsplats för alla oss bloggisar i Sverige där vi kan lägga in oss under olika kategorier och sedan följa vår placering som baserar sig på antal unika läsare per vecka. Detta är så klart jätte kul att följa! :-)  Jag har legat på plats 5, 6 eller 7  (av totalt 3.597 i kategorin "personligt") sedan den dagen då jag la in mig på bloggtoppen. Men nu då både Katrin Schulman & Linda Rosing  lagt in sig på samma kategori så åkte jag ner ett par placeringar men antalet läsare är desamma, jag ligger på ca 17.000 i veckan :-) och det är några fler än jag räknade med då jag startade den här bloggen för att mamma, bror, pappa och övrig familj & vänner skulle kunna följa Johannas utveckling ;-)

Tyvärr har jag jätte dåligt samvete för alla mejl & kommentarer som jag inte hinner eller missar att besvara. Jag gör verkligen så gott jag kan men eftersom jag nu njuter livet i Thailand med min dotter och min sambo så prioriterar jag lek & mys med Johanna mellan mitt bloggande och det gör att jag helt enkelt inte alltid hinner med allt.. Och detta gäller både mejl från Er läsare som jag inte känner och mejl från mina närmaste vänner hemma..! MEN - jag läser alla mejl jag får och de berör verkligen. Ni är underbara som tar Er tid att skriva så fint & personligt till mig, TACK! :-)

Som sagt - VARMT VÄLKOMMEN! till min blogg alla nya läsare, jag hoppas att Ni ska trivas här hos mig!

Och till Er som följt min blogg en stund: Jag är så glad att jag har Er, ni förgyller mina dagar med Er feedback! :-)

Kramar! ♥
AnnaStina :-)

P.S jag vet att nästan alla Ni som köpt lägenhet på resorten också läser och det tycker jag är SÅ kul . Vi saknar er här nere och längtar till vi möts igen!

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Otroligt VACKERT!

Stilrent, romantiskt, modernt men samtidigt "gammeldags". Kanske jag "lånar" detta inredningstips till vår egen hall som vi snart ska fixa till =)

TACK för en underbart kärleksfull och härlig blogg!!

Kram från Suzanne

Postat av: Charlotte

Din blogg är fantastiskt! Att läsa din (och Josefines blogg såklart) varje dag gör mig GLAD! :)

Ska kommentera lite oftare, för det är väldigt ofta som jag tänker min kommentar i huvudet, men sedan inte skriver den till dig. Ändring på det! :)

Ha en fantastisk vecka, det ska jag ha! Och tack för en inspirerande bild, ska precis som föregående "talare" också låna lite inspiration till vår hall... :)

2008-05-12 @ 08:30:50
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Din blogg är helt klar en av mina favoriter! :)

2008-05-12 @ 10:04:13
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Britt Sturestam

Jaha, nu har du lyckats att inspirera mig än en gång i mitt nya hem. Tror att jag stjäler idén med åtminstone 2 klockor och blombordet. Bordet stod jag o tittade på häromdagen på Ikea o de har ett tillhörande soffbord och sekretär. Kanske jag tar alla tre!

Grattis till placeringen på bloggsidorna.

Är Vivianne och hennes man kvar så hälsa från Britt o Emil.

Kramisar på er alla tre Britt

2008-05-12 @ 15:02:02
Postat av: Mia

Tack för en trevlig blogg! Det verkar verkligen som att du bryr dig om alla läsare. Keep up the good work :)

2008-05-12 @ 15:21:35
Postat av: Josefin

Hej Annastina! snälla VAR har du beställt bokstäverna?? Dom var sååå fina! Tack på för hand! /Josefin

2008-05-12 @ 15:29:26
Postat av: Nina

Snälla rara! Visa fler bilder! Blir så inspirerad :-)

2008-05-12 @ 20:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91