Tunika + sjal = min favvo!


Sjal & tunika från Zara, byxor Filippa K.

Phuket kl.20.05, onsdag kväll.

Jag behöver ju egentligen inte tala om hur glad jag är i tuniker och sjalar för det vet ni ju sedan länge tillbaka ;-) Så - allt jag behöver säga är att detta är gårdagens shopping på Zara och ja, sjalen var sååå VARM att på sig så den åkte av blixtsnabbt efter jag tagit bilden ;-)  (Ville bara fota och visa er.)

Sjalen är en sån där STOR mjuk sak som blir perfekt då vi kommer hem till kyligare breddgrader.

Vi kom precis upp efter mysig & god middag nere i restaurangen här på
resorten  Nu då jag och Johanna är själva här så är det verkligen smidigt och skönt att bara gå ner och äta och sen hem igen utan taxi och "krusiduller". Och Johanna älskar att leka med personalen där nere.

Ska visa fler bilder strax men nu är det någon som står och drar mig i tunikan här ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Jättesöt tunika! :)

Postat av: Matilda

Det var jättefint:D

2008-05-28 @ 15:53:32
URL: http://moonkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91