Restaurang "La Tasca".


Vid frukosten idag envisade som vanligt Johanna med att dricka sjalv ur vanligt glas och det resulterade i sjøbløt klanning ;-)  Sjalv mumsade jag - før førsta gången sedan vi kom till Thailand (!) i mig smørgåsar med ost & skinka. I vanliga fall ater jag namligen bara Yoghurt. Det ar SÅ lyxigt med hotellfrukostar.... !

Phuket, Bangtao,
Sunwing Resort & Spa, måndag kl.22.25

Idag har vi atit frukost, lunch & middag på "La Tasca" och då har det sett ut så har! ;-)


På lunchen drack Johanna vattnet med sugrør och spillde ingenting! :-) Nice!


Titta inte på mitt hår.. jag har slut hårspray...MÅSTE shoppa nytt imorgon før jag kan inte leva utan ;-) Men ni kanske undrar vad Johanna tittar på)?  Bjørnarna!

I nasta inlagg ska jag beratta hur det gick i kvall... ;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh! Jag blir alldeles lycklig när jag jag såg vilket hotell ni var på nu. Följer din blogg lite då och då och nu såg jag att ni var på hotellet vi var på i vintras. Gud vad kul! Hoppas ni tycker det är till belåtenhet. Hur kommer det sig att ni är ute och reser så mkt, jag har dessvärre inte följt bloggen från början. Sen en fråga till, det blir ganska mkt att frakta hem va, du har ju shoppat en del... ;-)

2008-05-05 @ 18:18:16
Postat av: karolina

men gud så trevligt det ser ut! :)

haft en bra dag?

Postat av: Sara - Dagens Positiva

Söta tjejer! :)

2008-05-05 @ 18:20:12
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Anna

blir alltid så glad av att läsa din blogg!

2008-05-05 @ 21:03:53
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91