Middagsgirls.


Här är vi på väg att äta i våra nya kläder som vi shoppade igår. 

Phuket kl. 21.15, eller rättare sagt 00.10 för jag vaknade precis ;-)

Johanna kunde inte helt bestämma sig för om hon skulle sova i soffan eller sängen så vi gick fram och tillbaka några gånger innan hon till slut valde att somna i soffan. Då jag bar in henne sovande till sovrummet så skulle jag bara lägga mig ner lite och då somnade så klart jag också och vaknade nu så detta är med andra ord en helt vanlig kväll ;-)

Jag kom på att jag glömt att skriva att vi åt middag i restaurangen här på
resorten sista kvällen JIG var här (i förrgår) och det var första gången på LÄNGE som vi åt här  för som ni kanske kommer ihåg så åt vi nästan alltid på resorten förut. Hur som helst - Johanna älskar att leka med personalen så vi gjorde om samma sak i kväll ! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91