Godmorgon mixade väder!


Sekunderna efter den här bilden togs så VRÄKTE regnet ner.

Phuket , resorten, lördag kl. 11.30, +30 grader & just nu sol..

Sol, regn, sol, regn, sol, regn och nu sol... idag växlar vädret så fort att det är helt omöjligt att hänga med!

Jag tyckte det såg ut att klarna upp så vi gjorde oss klara och gick ner till poolen och efter ca 10 min regnade det plötsligt så mycket att det var helt sjukt. VÄRSTA regnet! som att himlen var öppen! och det tok blåste och på 1 sekund var det hur grått som helst på heeela himlen.! Det var helt overkligt att det kunde ske så FORT!

Vi tog "skydd" i restaurangen (som det regnade in i så det skyddade inte så mycket... ) och sen , efter en stund, så sken solen igen och vi kunde återgå till poolen :-)


Förmiddagens: bikini & Gucci solbriller... :-)

Då nästa skur (som var betydligt lugnare) kom så gav vi upp och gick hem för jag är så rädd att hjärtat ska bli kall nu då hon är lite förkyld så nu springer en nybadad (badkar, hår tvätt etc) liten darling runt här och jagar vår städerska. Hon ÄLSKAR då hon är här men jag känner att vi båda är "lite i vägen" så vi gör nog ett nytt försök att gå till poolen för just nu är det sol igen ;-)

Jag önskar dig en FAB lördag fylld av lyckliga stunder !

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Godmiddag där borta i Thailand!



Kan rapportera att kl 07.30 är det +15 i Stockholm...med hägg som blommar och antagligen slår syren ut i helgen! Det du.....!!



2008-05-10 @ 08:14:48
Postat av: AnnaStina

Mimmi-

Å, det låter ju helt UNDERBART! :) Jag önskar dig en fantastisk lördag. Njut sommarvärmen! Kram :)

2008-05-10 @ 09:10:11
Postat av: Marias Kakburk

Godmorgonhälsningar från ett soligt och varmt Sverige säger jag :) Här känns det verkligen som om sommaren har gjort intåg:) Planerna för idag blir att åka till Lysekil på kusten och hitta en härlig plats på bergen och bara njuta:)



Hoppas att vädret stabiliserar sig därnere och att ni får en underbar lördag!:)

Postat av: Sara - Dagens Positiva

Hoppas att ni får en härlig lördag! :)

2008-05-10 @ 09:41:24
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Candygirl

Vadå, perfekta livet! Roligt att läsa din blogg. Du inspirerar! Kram

2008-05-10 @ 12:00:57
URL: http://stylecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91