Extremt romantiskt!



Phuket kl.00.30, natt mot söndag (väntar på Charlotte Perrelli....!)

Jag höll på att svimma då jag såg detta i förrgår då vi var på väg hem från Katathani resort! Har ni sett? Det är alltså ett uppdukat bord för två precis vid havet med facklor runt om klara att tända...



VEM bokar något sånt här? Det är ju bara det mest romantiska jag någonsin sett!  Kanske det skulle äga rum ett frieri kvällen till ära? eller ja, kanske det finns de som helt enkelt bara bokar in en sån här middag "barasådär"`? Oavsett vad orsaken var så är det som sagt extremt romantiskt!!!


En dag hoppas jag att jag också får sitta så här och äta en middag..... det vore en dröm! :-)

Min verklighet i kväll känns ljusår ifrån den på bilderna för jag packar för fullt och rensar i skåp & lådor etc. Att resa hem efter över 5 månader är som att "flytta" och det är lite mer att tänka på än efter 14 dagar i syden ;-) 

Men ! för att jämna ut balansen så har jag precis sprättat champagnen och börjat ladda inför Schlager finalen! LÄNGTAR!! och jag hoppas verkligen Charlotte vinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91