En till favvo bild.


Darlingen på Karon beach idag.

Phuket kl. 23,20, torsdag kväll.

Som ni nog har märkt så gillar jag sånna här bilder. Tycker att de blir så fina :-)  Tänkte att jag ska förstora en eller två i svart/vitt och ta med mig hem till lägenheten i Oslo.

Egentligen borde jag fota och visa den fina tunikan & toppen som jag shoppade på Zara igår.. men jag tvättade håret i kväll och ser inte riktigt klok ut runt huvudet just nu så det får bli imorgon istället ;-)  Och på tal om hår.. jag måste boka tid hos min frisör till dagen efter att vi kommit hem. Längtar!



Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Nu hamnade jag mitt i uppdateringen:) KUL! Måste bara få säga igen att korten är fantastiskt fina, tror de kommer bli helt underbara som förstoringar i svartvitt!:)

Postat av: Sara - Dagens Positiva

Vilken härlig bild på prinsessan!

2008-05-15 @ 19:23:51
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Emma

Jättefin bild! /Emma

2008-05-15 @ 21:25:33
URL: http://systrarofsweden.blogg.se/
Postat av: Emelie

hejsan flickor !

Tänkte bara säga att jag älskar din blogg läser om dig och lilla johanna varge dag, har en liten fråga, kan verka hur knasig som helst men du hade ju en sån där rosa motorola telefon.. sålde min sån till en i oslo med dubbelnamn, kommer dock inte ihåg namnet. haha tänkte om de kanske va du? har funderat på de :P Kramar till er

2008-05-15 @ 21:56:33
Postat av: Em

Denna tycker jag bättre om än den förra du visade. Den är jättehärlig och har en soligare känsla än den andra. Superfin!

2008-05-16 @ 08:39:09
Postat av: L&F

Sweet kid=)



Hur är det med dig ? Med oss är det bra ..:)



Kramar Lollibay

2008-05-16 @ 11:52:40
URL: http://lollibay.blogg.se/
Postat av: Paula

Gud vikken fin bild :D

2008-05-16 @ 12:55:39
URL: http://pa0u.blogg.se/
Postat av: Jonas

Hej Socker!



Kolla här www.crimson.se och klicka på "poster" Förstora i 70 x 100 kostar typ inget! Sjukt bra!



Hoppas allt e fint med Er. Kom hem nu från det där skjuta pingpongbollarlandet..



Kram kram

2008-05-16 @ 14:00:37
URL: http://jonasnoren.se
Postat av: AnnaStina

Ni är fantastiska! :) TACK för era kommentarer! Jag ska absolut gå för en förstoring på den här bilden :)



Emelie - det var inte mig du sålde telefonen till. Jag shoppade min den dagen den kom ut i butik, har nämligen en svaghet för rosa telefoner.. ;) Men - det var längesen jag använde min Motorola, typ ett par år sen, nu har jag en rosa Nokia i stället. Kram! :)





Jonas min snygga gala vän! Ska genast checka. och ja- vi kommer hem snart så att vi kan dricka champagne och vara snygga ihop! ;) Puss!

2008-05-17 @ 22:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91