Snygg bikini = hard to find..


Snygg bikini från Melissa Odabash.

Phuket fredag kväll kl. 23.10.

Jag är på jakt efter en ny snygg bikini och det är verkligen INTE lätt att hitta. Inte ens här nere i "bikini paradiset"! Om det inte är passformen som är fel (ibland undrar man ju vilken kropp de är gjorda för?) så är det färgen eller också känner man sig själv inte i form där i det hemska provrumsljuset.... ;-)

Min vita favorit bikini från Melissa Odabash har tyvärr "gått i pension" (slitits ut..) och jag önskar mig så klart helst av allt en ny av henne men eftersom de kostar en del så passar de inte min ekonomi just nu så därför får jag jaga vidare efter "the one" imorgon.... :-)


En till snygg bikini från samma märke... Det är super fräscht med turkosa smycken då man är brun!


Samma designer gör snygga tunikor till barn också. Längtar till den dagen Johanna är så stor så hon kan ha en söt rosa tunika :-)

Nu tittar jag på Sex and the city på dvd och lyxar med att glas vin. Det är FAB med fredag! :-) Och ikväll är sista ensamna kvällen här för imorgon kommer JIG tillbaka efter sina 3 veckor i Norge & Sverige.

Jag har föresten sett en söt vit bikini med små turkosa hjärtan på... ska kanske prova den imorgon ;-) Ett tips till er där hemma: tänk på att shoppa bikini i TID före sommaren för i juni brukar det mesta vara slutsålt och om överdelen finns i din storlek så finns sällan nederdelen och tvärtom..

Så - mitt "lördagsshoppingtips" är: bikini! :-)

Önskar dig en riktigt festlig fredag kväl! ♥

Kommentarer
Postat av: Natali

Tack för tipset! Jag är alltid ute i sista minuten om ens det. Snygg bikini. Kul att se vad ni hittat på trots regnet. Idag hade vi 23 grader och i säger SMHI att vi får 25C, toppen! Ha en trevlig kväll - natt och försök att lägga dig i tid :)

2008-05-09 @ 19:24:32
Postat av: Linda

Jag älskar min vita Melissa Odabash bikini!! Kommer nog gråta den dagen den går i pensjon.. Rart att man kan bli så fäst vid något så materiellt. Tack för en fin och inspirerande blogg!!

Postat av: Sara - Dagens Positiva

Jag shoppade ny bikini i april för att vara säker på att få tag på rätt storlek + modell. Bikinin på bilden var verkligen jättesöt!

2008-05-09 @ 21:55:41
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Emma

Härligt att JIG kommer tillbaka! /Emma

2008-05-09 @ 23:53:01
URL: http://systrarofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91