Disco på Burger King?



Phuket kl.23.40, torsdag kväll.

Efter att vi beställt tavlan (längtar till jag får den på lördag!) åkte vi till "Jungceylon" och lyxade oss på "Burger King" för Johanna älskar deras "chicken tender" men några pommes är hon inte ett dugg intresserad av längre. Själv mumsade jag glatt i mig en "Whopper" :-)

Jag vet inte om det är en ålders sak ? (kan det ju omöjligt vara så think not... ;-)) men shit! vad de spelar hög musik på Burger King!  Vi trodde vi hade hamnat på ett disco så Johanna gjorde som jag brukar göra då jag är "ute", hon ställde sig helt enkelt upp på bänken och började att dansa! ;-)

Kommentarer
Postat av: Milla

Blev så glad när jag hittade din blogg, Ska nämligen åka till Karon Beach 1a juni. och har hört från många att man e lite av en knäppis som åker dit på sommaren. Dock hittade vi ett jätte bra pris och har aldrig varit i thailand förr, så vi kunde inte motstå. Sen läste jag dina anledningar till varför man vill åka dit nu, blev jag genast mycket gladare. Tack för en underbar blogg! Du och din familj är en insperation till mig och min sambo! MVH Milla

2008-05-01 @ 18:54:25
Postat av: Therese

Vad gulligt :) Hon e så söt din dotter! Tack för all inspiratuon du ger! Skja till Phuket i v i vinter & önskade förut tips, Du skrev att du skulled göra en pHUKET GUIDE med Mat,Shopping & stränder men jag har inte sett någon? Tror det skulle uppskattas :) Kram Therese

2008-05-01 @ 18:58:35
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Haha! Vilken sötnos hon är! :)

Postat av: AnnaStina

Milla-

Tack snälla du för din jätte trevliga kommentar! :) Jag blir enormt GLAD och smickrad över att jag är en inspiration. Och så fantastiskt att du ska resa hit i juni! Helt rätt! :) och du är ALLT ANNAT än knäppis för här är underbart! även i juni! Det har ju tom alla researrangörer insett så nu flyger de ju hit året runt. Det skulle de inte göra om det inte var bra :) Du får höra av dig om du behöver några tips inför resan! Och vem vet, vi kanske ses då ni är här? Grattis igen till bokad resa! Kram! :)





Therese-

Uff, nu får jag dåligt samvete. Jag vet att jag skrev det och en dag så... Men jag försöker ju att tipsa lite varje dag och en dag kanske jag skriver en egen "bok" med mina tips. Vi får se! :) I så fall blir det en "gizmolinas guide till Phuket". Är faktiskt lite sugen på att göra en sån.. KUL att ni ska resa hit, ni kommer att få det helt underbart för här är paradiset! Och tack snälla du för fina ord, de värmer! :) Kram! :)





Sara-

Det tycker jag också :)

2008-05-01 @ 21:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91