Dagens puss!


På väg ut genom dörren för att åka till Central Festival tidigare idag.

Phuket kl. 22.10, onsdag kväll
.

Här är dagens outfit : Jag har på mig den klänning som jag oftast har då det regnar (för då det är sol är den för varm...), den kommer från Juicy Couture, byxor från Filippa K och snäckarmband shoppat här i Phuket. Johanna har också sina "regnkläder" = klänning från PO.P och byxor från Gant.

Idag har Johanna varit ovanligt pussig, hon har pussat både mig & JIG hur många gånger som helst. När hon gör det glömmer man allt annat och får ett enormt lyckorus! :-)

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Åh så mysigt med pussar! ;)

Postat av: Bella

Super fin kjole/tunika:-)

2008-05-14 @ 17:16:00
Postat av: Bella

Super fin kjole/tunika:-)

2008-05-14 @ 17:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91