Dagens interiørbild!


Snyggaste lekrummet.

Phuket, Bangtao,
Sunwing Resort & Spa, måndag kl.22.15.

Eftersom vi ar på "minisemester" før att Johanna ska få leka med andra barn (nu då hon ar det enda barnet på den resort dar vi bor ) så passar det bra att dagens interiørbild ar ett "lekrum"!

Jag tycker att det har lekrummet ar super frascht och snyggt! Precis ett sånt skulle jag vilja ha den dagen då vi bor i ett hus och jag har flera barn.... :-)

Det vita / røda / blå ar så otroligt snyggt och t.o.m. min favvo sak: en jordglob! ar med på bilden. Mycket finare an så har kan det faktiskt inte bli tycker jag!

P.S Fiffigt att de satt snygg tyg med stjarnor på bakom glaset i skåpdørrarna så att inte alla saker syns. Det gør att det ser mycket mer "stadat" ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91